Beantwoord

Vul onze feestdagenplaylist aan!

Reputatie 2
  • Oud-medewerker T-Mobile
  • 61 reacties
Het is alweer half december, dus het is weer tijd voor de allermooiste decemberliedjes. Welke nummers mogen absoluut niet ontbreken in de playlist voor de feestdagen?
icon

Beste antwoord door bartrietveld 15 december 2014, 14:29

Bij T-Mobile hebben wij alvast een poging gewaagd in onze feestdagenlijst. Ken je liedjes die in deze lijst absoluut niet mogen ontbreken? Reageer en wie weet staan ze er binnenkort wel bij!

De afspeellijst is hier te vinden: http://www.deezer.com/playlist/149676821
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Bij T-Mobile hebben wij alvast een poging gewaagd in onze feestdagenlijst. Ken je liedjes die in deze lijst absoluut niet mogen ontbreken? Reageer en wie weet staan ze er binnenkort wel bij!

De afspeellijst is hier te vinden: http://www.deezer.com/playlist/149676821
Ik mis... Alle nummers die in dat ding staan. Zodra je op play drukt krijg je dit: "De webpagina op deezer://www.deezer.com/playlist/149676821 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres."
Of werkt zo'n ding alleen nog maar als je zelf Deezer hebt? In dat geval heb ik niks gezegd. 😛
Reputatie 7
Badge +9
Mud - Lonely This Christmas
Slade - Merry Christmas Everybody
Irish rovers - Christmas in Killarney

;)

(Hij werkt gewoon bij mij, heb geen deezer)
Noh, hier niet, krijg gewoon dat 'ie niet beschikbaar is.
Niet beschikbaar voor de tablet dan? Oh well, ik ga toch geen kerstlijst luisteren. Not my type of music.. XD
Reputatie 2
@Kaassausje Thanks voor de feedback, het lijkt erop dat de lijst niet werkt mobiel, beetje jammer 😞 (Tenzij je Deezer hebt, dan opent de lijst automatisch). Nog maar even kijken of ik hier wat op kan verzinnen!

@ShadowLea Coole toevoegingen! Christmas in Killarney blijft hangen hier hoor 😉
Reputatie 7
Badge +9
Haha, ik vind dat zo'n verslavend nummer! xD Kan ik uuuuuuuuren naar luisteren! 🙂
Reputatie 4
Tis erg jammer dat er geen leuk kerstnummer van the dwafen cast is met blunt the knifes 😞 wel erg leuk om te luisteren, ook tijdens de feestdagen.

Trouwens, ik mis flappie van youp van 't hek, of staat die niet op deezer? 😛
Reputatie 7
Badge +9
Dat nummer is verboden... 😉
Reputatie 7
Badge +15
Heerlijke lijst!

Van mij mag 'Baby it's cold outside' er nog wel bij, mijn favoriet! 😃
Reputatie 2
Oh hoe kunnen we met z'n allen Flappie nou vergeten.. Oeps! 😮 Baby It's Cold Outside kende ik ook nog niet, maar ze komen er van de week bij!

Reageer