Beantwoord

Waarom worden antwoorden gemarkeerd door moderators

  • 14 juli 2019
  • 8 reacties
  • 1735 Bekeken

Reputatie 5
Waarom worden antwoorden op dit forum als beste antwoord gemarkeerd door wie dan ook maar niet door de auteur terwijl een antwoord of niet het goede antwoord is of het is nog niet opgelost??????????
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 juli 2019, 14:14

Hoi @Doornekamp33,

Dit doen we voornamelijk zodat er niet honderden topics open blijven staan, maar ook zodat zoveel mogelijk bezoekers direct het beste antwoord dat tot dan toe gegeven is, kunnen vinden.

Wij lopen alle topics na en markeren waar mogelijk zoveel mogelijk de beste antwoorden. Mocht er daarna een nieuw en beter antwoord komen, of mocht het probleem toch niet zijn opgelost, dan kan natuurlijk altijd een ander antwoord gemarkeerd worden. We zullen nooit zomaar topics sluiten, dus topics blijven opgepakt worden tot de vraag beantwoord is.

Hopelijk maakt dat de boel wat duidelijker!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
In ieder geval kunnen T-Mobile moderators dat ook.
Reputatie 5
Klopt @pipodeclown_2 , ik kan jou antwoord nu ook als "beste" markeren, maar ik markeer pas als ik een definitief antwoord heb gehad, alleen kom ik daar niet aan toe, er is al gemarkeerd voordat ik het antwoord überhaupt heb kunnen lezen of op kunnen reageren.

En T-Mobile medewerkers zijn niet zo van het reageren, die zijn liever lui dan moe heb ik het idee.🤤
Reputatie 4
Badge +3
Tja het forum is geen helpdesk ticket systeem, het beste antwoord kan ook het beste advies, toelichting of uitleg zijn.
Reputatie 7
Badge +20
@Doornekamp33 misschien moet je eens langs gaan bij TM dan weet je echt wat ze doen en oordeel je misschien iets minder snel. De koffie staat daar voor klanten altijd klaar.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Doornekamp33,

Dit doen we voornamelijk zodat er niet honderden topics open blijven staan, maar ook zodat zoveel mogelijk bezoekers direct het beste antwoord dat tot dan toe gegeven is, kunnen vinden.

Wij lopen alle topics na en markeren waar mogelijk zoveel mogelijk de beste antwoorden. Mocht er daarna een nieuw en beter antwoord komen, of mocht het probleem toch niet zijn opgelost, dan kan natuurlijk altijd een ander antwoord gemarkeerd worden. We zullen nooit zomaar topics sluiten, dus topics blijven opgepakt worden tot de vraag beantwoord is.

Hopelijk maakt dat de boel wat duidelijker!
Reputatie 5
@CrisTien Ik zou niet weten waarom ik daarvoor bij T-Mobile langs moet gaan, ik kan ongeveer vermoeden wat ze doen en als ze het niet aankunnen omdat het te druk is zijn er twee opties

  1. Meer mensen inhuren om het werk gedaan te krijgen op een redelijke termijn.
  2. Mocht dit niet lukken, open en eerlijk communiceren naar de klant toe, het is te druk we hebben geen tijd kan even duren we houden je op de hoogte.
Beide opties lukt niet op dit moment.

@Jaimy , dit antwoord had ik al eerder gehad op mijn vraag waarom dit gebeurt, het gene mij stoort aan dit markeren door de moderators of misschien wel superusers, weet niet of die het ook kunnen is dat er word gemarkeerd direct wanneer het antwoord is geplaatst, geef de vraagsteller de gelegenheid van 48 uur om te reageren of zoals ik omdat ik op vakantie was en bepaalde zaken dan thuis niet kan uitvoeren die dagen tot het weekend om het uit te voeren en eventueel te markeren als oplossing, dat had ik in dat topic ook aangegeven dat het even kon duren, nu krijg ik ineens een mail dat ik een ticket heb openstaan en een bericht dat ik een nieuw modem krijg opgestuurd, zaak loopt nog, net als dit topic ook weer door jou of wie dan ook gemarkeerd is.

Nu worden er antwoorden gemarkeerd die soms nergens op slaan, topic staat aangevinkt als opgelost terwijl dit helemaal niet het geval is en vervolgens duurt het heel lang voordat er gereageerd word vanuit jullie kant, er staan ook vragen al 5 jaar open, markeer die eerst als opgelost, of verwijder deze als ze niet relevant zijn, komt het forum ten goede.

Dan nog de opmerking op het forum zelf, er word door T-Mobile gesuggereerd op de site dat de specialisten klaar staan op dit forum om al je vragen te beantwoorden, nu zijn veel gebruikers vaker beter in het oplossen van zaken als de medewerkers zelf, zeker als het buiten het straatje van de diensten gaat, maar als je aangeeft "onze specialisten" staan voor je klaar, zorg dan ook dat je er als T-Mobile bent, dat is hier heel weinig het geval, het meeste word door de gebruikers onderling opgelost.

Ik ben het Telfort forum gewent, daar is Telfort heel actief met een aantal gebruikers die men hier superuser zou noemen, die kent men daar niet, en die worden regelmatig gevraagd door de moderators via de @ van kun jij er misschien mee helpen, hier is het de omgekeerde wereld, de gebruikers roepen dat web-care doorgaans binnen 24 tot 48 reageert, als er dan regelmatig pas na 8 tot 10 dagen er eens iets gebeurd en ook vaak helemaal niks klopt er iets niet.

Stop dan met op de site aangeven dat de community DE oplossing is voor bijna al je problemen, dit word gerund door niet medewerkers waar soms een medewerker eens wat doet(dat idee krijg je als je hier wat langer rondhangt) of ga professioneel de community monitoren en ook duidelijk aanwezig zijn, dan kan dat markeren ook beter in de hand gehouden worden.
Reputatie 4
Badge +3
Ik denk dat je verwachtingen wat bijgesteld moeten worden. Het is een openbaar forum voor (en door) klanten en waar de moderators klaarstaan, geen helpdesk van T-Mobile. Een reactie kan het beste antwoord zijn zonder dat de topicstarter bevestigt dat de issue is opgelost. Sterker nog, een ‘beste antwoord’ maakt voor topicstarter duidelijk wat de meest waarschijnlijke oplossing is om te testen. Dan kan topicstarter hierop reageren en kunnen andere klanten of moderators eventueel nog andere tips geven. Het markeren van het ‘beste antwoord’ staat niet synoniem voor een oplossing. Als het topic is opgelost wordt het gesloten.
Daarnaast wordt het forum natuurlijk ook gebruikt voor andere toepassingen, zoals mededelingen of toelichtingen vanuit T-Mobile.
Reputatie 5
Ik denk dat T-Mobile dan de verwachting die men wekt moet gaan bijstellen.
En ik zal mijn verwachting zeker naar beneden stellen en graag over gaan naar een ISP die wel zijn klanten wil helpen met problemen en het niet overlaat aan anderen of weken iets laat sudderen voordat men iets onderneemt, en dat is ook telefonisch.

Kijk bijvoorbeeld maar eens hier. https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/faq-antwoord-op-veelgestelde-vragen-over-t-mobile-thuis-279081



Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen T-Mobile en vele andere klanten je graag verder.


De andere kan ik nu even niet linken:

Sorry! Er ging iets mis..

Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.


Zoals er zoveel mis gaat bij T-Mobile.

Reageer