Wat is jouw eerste indruk?

Reputatie 4
Hoi! :)

De eerste indruk is telt! Met die gedachten hebben wij subforum "Wie zijn wij" in het leven geroepen.

Welkom op de T-Mobile Community
Forum handleiding
De Huisregels
Het Forum Team stelt zich voor
De T-Mobile Experts stellen zich voor
De Klant Experts stellen zich voor

Hoe heb jij jouw eerste introductie met het forum ervaren? Helpt deze informatie jou om goed je weg te vinden?
Voel jij je welkom?

Deel jouw ervaringen, suggesties, ideeën en/of aanvullingen hier!

4 reacties

Geachte lezer,

U vraagt een reactie van de lezer over dit forum, bij deze.

Mijn generale indruk van het beheer van dit forum is prima. Topics worden, relatief, snel beantwoord en er wordt actief getracht aan oplossingen mee te werken.

Wat niet goed lijkt te gaan is het gebruik van de mogelijkheden van dit forum zelf. Kopie/paste werkt bijlange na niet altijd, het plaatsen van foto's werkt niet en ook het plaatsten van een URL ( met behulp van de forum module ) werkt niet. Dit alles heb ik met meerdere browsers en versie's daarvan geprobeerd.

Indien deze kleine, software matige, problemen rondom het forum zouden worden opgelost, is dit forum wat men van een organisatie als T-Mobile mag en kan verwachten, goed.

With kind regards,

Sysop.
Reputatie 7
Badge +9
@Sysop01 Afbeeldingen moeten worden toegevoegd via een externe host door middel van BBcode. Copy Paste ben ik nog geen problemen van tegengekomen, behalve dat hoogstirritante popup venster.
@Sysop01 Afbeeldingen moeten worden toegevoegd via een externe host door middel van BBcode. Copy Paste ben ik nog geen problemen van tegengekomen, behalve dat hoogstirritante popup venster.

Goedenmiddag ShadowLea,

Bedankt voor je reactie. Als je mijn berichten opzoekt zie je dat ik voor afbeeldingen veelal Tinypic gebruik. Deze website is als host van afbeeldingen goed geschikt en levert, net om het even, kant en klare linkjes aan voor de gewenste toepassing. Indien ik deze, via de module van dit forum, wil plaatsen loopt dit standaard nooit zoals je zou verwachten, dus niet. Uiteraard tracht ik dan een andere browser, file host en methode, helaas zonder resultaat.

Zoals ik al aangaf, het is niet een halszaak, maar indien dit soort kleine details toch eens onder de loep worden genomen, is het maar gemeld.

With kind regards,

Sysop.
Reputatie 7
Badge +9
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit problemen heb gehad met afbeeldingen plaatsen. 'ff testen..

http://i60.tinypic.com/8w01hk.jpg

Werkt prima met de IMG code....

Reageer