Vraag

Wat is jouw favoriete app?

• 14 november 2013
  • 17 reacties
  • 748 Bekeken

Reputatie 5
Vanmorgen op NU.nl las ik een artikel met de populairste apps.
https://forum.t-mobile.nl/attachment.php?attachmentid=1824&d=1384422025https://forum.t-mobile.nl/attachment.php?attachmentid=1823&d=1384422023
Bij iPhone staat YouTube op 1 en bij Android staat Facebook op 1 als meest gedownloade app.
Ik heb zelf een iPhone en mijn favoriete app is niet Youtube, maar Whatsapp en Facebook.

Herken jij jouw favoriete app in de gratis en betaalde lijst en wat is jouw favoriet?

Bron: http://nutech.nl/apps/3603291/populairste-apps-van-september.html
Geschreven door: Colin van Hoek

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat artikel is een maand oud... xD

Uit beide lijsten gebruik ik alleen Swiftkey en Whatsapp. Swiftkey is wel een favoriet, maar Whatsapp is een rotprogramma. Helaas gebruikt iedereen het.

Ik heb er veel te veel, maar mijn favoriete apps en de eerste die ik altijd installeer zijn:

(Android)
Gratis: ES File Explorer, Perfect Viewer, Diceplayer, VLC, Quickpic, Snapseed, Wakelock Detector, BetterBatteryStats (Gratis voor XDA members.), Firefox.
Betaald: Apex Launcher, Zooper Widget, OfficeSuite Pro, Tapatalk, N7 Player, MapsWithMePro, Swiftkey Pro, Moon+ Reader, Camera FV5, Sidebar Pro.

🙂
Reputatie 5
hahaha heel scherp, maar klopt inderdaad! Ik ben via Google binnengekomen en las het dus echt vanmorgen voor het eerst :)
Je hebt inderdaad een hoop favoriete apps. Ik ga ze zeker even checken, want heb niet veel van jouw favorietjes!

Wat is je meest favoriete???
En wat voegt deze toe aan je leven, wat ik nu wellicht mis????
Reputatie 7
Badge +9
Ohhhhh, moeilijke keus! Ik kan ze allemaal niet missen! xD

Zooper Widget. Heel, heel erg vrije widget waarin je vrijwel alle informatie en vormgeving die je maar wil kan bepalen. (je kan zelf de vormen en plaatsing en kleuren en whatnot kiezen van alles.) Kan ook op je lockscreen worden gezet, en vreet vrijwel geen batterij 🙂
Reputatie 4
mijn favoriete apps? heb er niet zo heel veel. meeste is eigenlijk alleen maar om beetje info op te vragen tijdens reizen of iets dergelijks.
maar de apps die ik daarnaast gebruik zijn altijd wel muziekprogramma's zoals deezer, tunin radio, of fotobewerkirking zoals aviary. ook nog weleens google chrome aangezien ik altijd dingen bij me oma opzoek aangezien ze daar geen internetz heeft... ouderwets hoor... haha. soms ook nog wel eens ff rabo bankieren, maar dat is meer om de saldo na te kijken over hoe en wat.

verder... tja, soms beetje nu.nl of facebook en dergelijke.
Reputatie 5
@Storm91, is jouw oma ook toevallig 90 geworden ;)
Hoe kan ik Deezer nou vergeten als app, die gebruik ik elke dag op de fiets van huis - werk v.v.
Die aanbevolen playlist zijn super 🙂 Scheelt me een hoop werk, http://www.deezer.com/recommendations

Oh ja en buienradar, zeker nu dat het regent om even te checken of ik beter even kan wachten of dat dit geen zin heeft!

Jij gaat vast met de trein als jij de reisapp hoog hebt staan of bedoel je een andere reisapp???
Reputatie 5
@ShadowLea, Zooper Widget is deze ook beschikbaar in Apple Store?
Ik kan hem niet vinden .....
Reputatie 7
Badge +9
@Arianneh Zooper is voor zover ik weet alleen voor Android.

Bestaan er überhaupt homescreen widgets voor iOS? 😕
Reputatie 4
Mijn favoriete apps zijn gelukkig allemaal te vinden in de App Store van Apple. Handig voor Arianneh ;)
Willekeurige volgorde: ING Bankieren, Sunrise (agenda met geweldige integratie van allerlei), Dropbox, ARTPOP (hoort bij het nieuwe gelijknamige album), Evernote (om echt paperless te leven), Feedly
Games (willekeurig): Dots, FlightControl, Plants vs. Zombies (1 en 2), Dumb Ways to Die en Ruzzle.
Reputatie 4
@arianneh

nee, ze is geen 90, wel 80. maar we hebben het wel geprobeerd, en ze kan wel met een tablet omgaan, maar ze vind het toch teveel gedoe, en dus doet ze het maar gewoon niet 😞 maar ze zit gelukkig op 6 hoog, en met 4G wil de verbinding toch wel lukken, en zeker met apps! dus het komt uiteindelijk toch wel goed.
Badge +3
Handig zo een topic, dan kan ik altijd weer even spieken wanneer ik toe ben aan een nieuwe app! Ik gebruik standaard Whatsapp, Abn amro bankieren, Deezer, nu.nl, voetbalzone en sinds kort ook T-Mobile Cloud.

En nu even de andere app's van jullie proberen. 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Haha dat wordt een leuke lijst! ;)
Mijn meest gebruikste apps zijn eigenlijk best standaard en zul je dus ook wel terugzien in de lijst op Google Play en de App Store: WhatsApp, Twitter, Facebook, Tumblr, Instagram, Skype, ING Bankieren, NU.nl, My T-Mobile, Deezer, 9292 en Speedtest.net.

Een aantal "bijzondere" die ik vaak gebruik zijn TeamViewer (om pc's van klanten op afstand te besturen), Meta (voor m'n cijfers op school), Tweakers.net (tech nieuws), HP ePrint (vanaf m'n telefoon printen) en sinds kort T-Mobile Cloud. Erruugg handig allemaal! 😉
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb ook aardig wat favorieten. :) 

Gratis: Instagram, WhatsApp, Wordfeud, NU.nl, Alarmering Droid, Wifi Analyzer,Buienradar, Tune In, Meta en Mata (voor school), Epson Iprint, Dumb ways to die, Twitter, Sensorly, Facebook, My T-Mobile, Speedtest.net

Betaalde: Minecraft Pocket Edition, Shazam, Splashtop (op afstand de computer bekijken), GTA Vice City, GTA III, Van Dale woordenboek, TomTom Europa, 
Reputatie 6
Mijn favorieten. zijn Facebook watsapp ANWB filefits itube fox en ad krant voor de iPhone
Reputatie 5
Word een leuke lijst zo !!!!

Kunnen we tot een top 5 (iPhone / Android) komen die voor elke mens onmisbaar zijn?
Welke voegen echt wat aan jouw leven toe en waarom?

Dan ga ik kijken of ik er een blog van kan maken, zodat we dit met een groter publiek kunnen delen :-)

De top 5 die echt wat toevoegen aan mijn leven (iPhone)!!!!
1. Whatsapp, de app die ervoor zorgt dat ik altijd in contact ben met alles en iedereen
2. Facebook, de app die mij in staat stelt om al mijn mooie momenten te delen en ze mee te beleven van afstand van al mijn vrienden/kennissen
3. Deezer, de app om altijd en overal mijn favoriete muziek bij de hand
4. Buienradar, de app die me altijd voorziet van advies - kan ik de fiets al pakken of is het beter om nog even te wachten ;)
5. My T-Mobile app, als online community manager van het forum mag deze natuurlijk niet ontbreken. Via deze app kun je makkelijk het forum bereiken door te klikken op " vragen"
Reputatie 5
Badge +11
Da's al een goede lijst Arianne, voor mij zijn deze ook "onmisbaar":
- NU.nl (wij jongeren lezen over 't algemeen niet zo veel de krant, dus deze is dan goed om op de hoogte te blijven ;))
- ING bankieren (of gewoon bankieren apps in het algemeen) --> met de recent toegevoegde iDeal koppeling kun je bij een bestelling ook met de app betalen. Pincode invoeren, bevestigen, nog een keer pincode invoeren en klaar! Idea(a)l.
- Twitter - de manier om door veel verschillende nieuwsbronnen op de hoogte te worden gehouden én soms voor de dagelijkse dosis humor 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hé trouwens, Community Manager... Waar blijft de My T-Mobile app voor Windows Phone? Gebruikersgroep wordt steeds groter en zie de vraag vaak voorbij komen op het Forum en Twitter! 🙂
Reputatie 5
Ook een leuke lijst! ik ben benieuwd naar de aanvullingen van de anderen. Kijken welke apps de meeste stemmen krijgen!

He, klant expert!!!! hahaha, oh ja. Waarom staat deze app dan niet in je onmisbare lijst???

Waar die blijft is natuurlijk niet aan mij. Wat wel aan mij is de feedback van de community teruggeven aan de juiste persoon. Bij deze is de feedback aangekomen en zal ik bij de juiste persoon navraag doen! In dit geval is dat Kenny! Ik zal de vraag bij hem neerleggen :)

Keep you posted!

Reageer