Wat is jouw zomer/winterhit?

• 21 april 2016
  • 61 reacties
  • 3554 Bekeken

Reputatie 1
De zomer staat binnenkort voor de deur. Maar wat is jou nummer dat je echt leuk vind?
Ik zelf maak gebruik van Spotify en hou een afspeellijst bij: https://open.spotify.com/user/boyonile/playlist/5gfMix2s61SWhPs02ZeLIc
( als ik deze link niet mag plaatsen mag je deze gerust verwijderen )

Maar ik ben nieuwsgierig jij echt te gekke nummer vind voor de zomer

61 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dat kan er maar één zijn, Sven! :D

Reputatie 7
Badge +9
Kan je lijst niet bekijken want ik heb geen Spotify account :8

Summerjam is inderdaad een goede!

Wie kent deze nog: (Niet in de categorie 'mijn leukste zomerhit!' xD Ik kan daar zo 123 niets voor bedenken 😛 )
Dit is voor mij een echte zomerhit.
:)
Mungo Jerry - In the summertime.

Reputatie 7
Badge +15
Yessssss 🆒

Hi all,

Ik krijg echt summer vibes van dit nummer! 😃
Reputatie 6
Een plaatje die altijd terug komt op m'n zomer cd in de auto 🙂 En tevens voor mij de beste tranceplaat aller tijde :)

Hij is niet zo makkelijk te vinden maar: Toto vs. R&R Project - Africa

Erg lekker nummer wat mij wel altijd in vrolijk stemming krijgt. Zal nog wel wat house en ibiza nummers dit weekend opzoeken die ook wel hier passen.

Ennuh Amy... FOEI! dat nummer eindelijk uit mijn geheugen.... maar laat jij de 10de maar zien dat je het dansje kan!
Beste luitjes.

Tis toch niet erg dat ik er 1 meer plaats die echt actueel 😃 is..?

Nee hoor... Zal dit weekend nog wel even een Youtube playlist er tussen zetten :D

Daar zit al mijn Ibiza / House / Dance meuk in... behalve Toto dan, want die is niet meer online te vinden schijnbaar...
Reputatie 1
Ik zie al leuke nummers er tussen staan!
Ik zal nog even een YouTube en deezer play list maken. Voor de mensen die geen spotify hebben
Ok, had toegezegd om wat suggesties te spammen... Sven, je zal wel zelf even moeten kiezen wat wel en niet in jouw lijst past 😉 Een goede DJ bepaalt zijn muziek en kiest alleen de leuke uit alle suggesties :P

Dance - De wat minder langzame set die ik altijd wel lekker vindt in de zomer:

House/Ibiza stijl - was al aan het overgaan zoals de laatste hierboven:

Lekker langzame covers:

Niet zeker of dit nu het origineel maar langzamer afgespeeld is... maar op The Blacklist

-edit-
sorry voor het breken van het forum 😂
Ok, nog 1 laatste.... Een echte favoriet van mij, maar niet per se voor de zomer:

Was ook de duurste om op plaat te krijgen in de verzameling (dubbel vinyl en de originele dus + gemist bij release).
waauww leuk topic dit! mag ik ook even meedoen haha?
voor mij blijft dit echt mijn favoriet
Ohhhhhhh ik herinner me ineens nog iets dankzij Lambada... ennuh, jazeker meedoen! Dat is nou het leuke aan dit soort topics 😉 de random input!

en....

en...

en als we dan toch foute 90's toevoegen...
Reputatie 3
Dit blijft één van mijn zomerhits :

of

En nu val ik wel door de mand dat ik een dagje ouder ben....
Reputatie 6
Lambada??? Damn, wat was verliefd op dat meissie :D

In die trend heb ik er nog wel één of twee. Ook van die 'alle dames doen deze samen op een feestje';

Maar we gaan ietwat offtopic :D

Zomerhit

Reputatie 7
Badge +20
Zoooo vette topic! Ik ging de vorige zomer los op dit nummer.

@iaMsterdam; Lambada blijft heerlijk!!!

Reputatie 6
Badge +17
Deze niet vergeten he! 😉 Hahaha

En nu even serieus:
Thalina, dit is door jou!

ennuh.... dan ga ik nu de oudste meest foute crap van stal halen!!! Dit was mijn jeugd (hoezo New Kids representeren mijn 16-21 periode...) ennuh, ik zal even beperken tot wat er aan stond met de raampjes open.

Ahhh frak it:

Gewoon het lijstje aflopen!
Ben benieuwd of deze ook bij mods en forumleden zomerse gevoelens geven tijdens het sneeuwvrij maken.:P:D

Of deze...🆒
Reputatie 7
Badge +15
De zon schijnt jongens!

Happy koningsdag! 😃
Reputatie 6
Om er nog maar een paar tegenaan te gooien. Het zonnetje begint weer langzaam te komen. Back to the 90's - 00's!

En een meer recentere 'zomerhit'

Omdat ik nu toevallig aan de kompjoetur 😛 zit, deze heb ik ooit gehoord tijdens een sportief tochie. Altijd leuk gevonden.

een variatie daarop is deze.
Reputatie 7
Badge +20
Deze moet ook zeker mee natuurlijk! ;)

Ik zie dat mijn nummer al geplaatst stond...echt goed wakker !:P
Een voorbeeld van een zomerhit die ik nog ken van de Kermis, om precies te zijn van de attractie...

HullyGully.

Reageer