Wel of niet verlengen.

Reputatie 2
10 jaar (tevreden) klant en altijd flinke rekeningen betaald maar wat een schrale aanbiedingen krijg je tegenwoordig bij het verlengen van je contract. Mogelijk laatste maand bij T-Mobile, zal eens kijken wat ze elders aanbieden.

7 reacties

Reputatie 2
De sim-only abonnementen bij KPN zijn in ieder geval al interessanter!
Reputatie 6
Als je een sim only wilt en je tegoed langer dan een maand wilt behouden zou ik adviseren om over te stappen naar hollandsnieuwe. Dat is de enige aanbieder waar dat kan.

Overigens, wat vind je niet goed aan de aanbiedingen van T-Mobile?
Reputatie 4
Tom1985,

Tmobile heeft sinds kort ook aanbiedingen, alleen online. 
Misschien staat daar ook nog wat tussen. 

Voor de rest ben ik ook benieuwd wat je niet goed aan de aanbiedingen van T-mobile vindt...?

Groetjes Tribaltim
Komt nog iets bij , ofwel er af .
Alles wat je ONBEPERKT mee nam wordt bij overzetten ook nog eens van je gestolen!! be warned!!
Reputatie 5
Simyo (op netwerk van KPN) heeft ook leuke aanbiedingen, kijk eens op hun site.

@Xantias, juridsch is het geen diefstal, maar ik zou het ook zo voelen. Ik gebruik T-M bijna niet meer, 3 minuten bellen in 9 dagen..... de rest via provider met veel betere dekking.

Nog 291 dagen tot ik weg ben bij T-M
Reputatie 2
je kan het ook stilzwijgend verlengen en eenlosse telefoon kopen en simlcock vrij je kan bij verschillende zaken vergelijken.
en als je het niet eens bent met het beleidt van t-mobile kan je naar kassaof radar of consumentenbont gaan om te kijken wat ze er aan kunnen doen
Reputatie 4
Allen,

Het is bij tmobile niet verplicht om je abonnement te verlengen. Je kan deze ook gewoon door laten lopen onder de huidige voorwaarden. Echter zal je dan evt. een los toestel moeten kopen wil je het nieuwste toestel hebben. 
Sluit je een nieuw abonnement af of verleng je dan ga je akkoord met de nieuwe voorwaarden van Tmobile, dus dat houdt ook in de je tegoed zal vervallen. 

Het is een keuze van jezelf en wat je zelf wilt. Als ik kijk naar mijn eigen keuze; ik heb een ouder abonnement en kan allang verlengen,, maar ik houd dit abonnmeent en dan ga ik vanzelf wel keer nieuwe telefoon kopen als ik dat nodig acht.

Kortom is het je eigen keuze en verplicht Tmobile je niks. Als tip; lees altijd goed je voorwaarden voordat je ergens mee akkoord gaat. 
groetjes Tribaltim

Reageer