Vraag

Welke mobiel raden jullie mij aan ?

Toon eerste reactie

68 reacties

Reputatie 2

@Darinca

Bedoel je informatie over verschillende toestellen?

In je andere topic gaf je namelijk aan voor een Samsung te willen gaan en daar hebben meerdere forumgebruikers (waaronder ook ik) je duidelijke info gegeven.

oke heel erg bedankt ..
Reputatie 6
Badge +12
@Darinca,

De keuze is dus gevallen voor de S1 plus? 🙂
Reputatie 2

@Darinca,

De keuze is dus gevallen voor de S1 plus? :)

ja . als dat die is de galaxy plus ..
is er verschil tussen de galaxy s en de galaxy plus
Voor mij geen Samsung meer, en eigenlijk helemaal geen toestel meer dat niet door de fabrikant is voorzien van voorzorgsmaatregelen tegen 'vochtschade'. Vochtschade krijg je niet alleen als je met je telefoon in de regen belt of deze in het water laat vallen, maar is al mogelijk bij normaal gebruik. Er treed dan corrosie op van componenten en dan proberen de leveranciers onder de garantie uit te komen.
Een toestel dat goed beschermd is tegen vuil en vocht is de Motorola Defy. Deze heb ik besteld, en ik hoop dat het me beter bevalt dan de Galaxy S.
Voor andere telefoons heb ik ook geen waterdichte cases kunnen vinden, behalve volgens mij voor de Iphone, alleen de Iphone is mij nog te duur.
Reputatie 2

Voor mij geen Samsung meer, en eigenlijk helemaal geen toestel meer dat niet door de fabrikant is voorzien van voorzorgsmaatregelen tegen 'vochtschade'. Vochtschade krijg je niet alleen als je met je telefoon in de regen belt of deze in het water laat vallen, maar is al mogelijk bij normaal gebruik. Er treed dan corrosie op van componenten en dan proberen de leveranciers onder de garantie uit te komen.
Een toestel dat goed beschermd is tegen vuil en vocht is de Motorola Defy. Deze heb ik besteld, en ik hoop dat het me beter bevalt dan de Galaxy S.
Voor andere telefoons heb ik ook geen waterdichte cases kunnen vinden, behalve volgens mij voor de Iphone, alleen de Iphone is mij nog te duur.

dat is wel jammer ja , maar bij de ene is die beter dan bij de ander.
mensen maken het mij lastig waarom
haha
Reputatie 2
Ik heb sinds een aantal dagen de HTC sensation XE beats audio in mijn bezit en ik moet zeggen: wat een beest van een toestel, die snelheid, de vormgeving, beeld kwaliteit, echt alles is geweldig aan dit toestel !

Als ik jou was wist ik het wel 🙂 HTC SENSATION XE !
Reputatie 7
@JeffreyVP

Ik ben jaloers op je.....
Reputatie 3
de Blackberry curve 3G in het wit !

ik heb Blackberry curve zonder 3G moet je echt niet doen, die is super sloom.

of anders een bold of iphone 4

xxx
@ Darinca, doe je veel surfen, youtube ed. Of WIL je dat gaan doen???
Ik heb al jaren een BB, ik ping (zelden) heb whatssapp en msn erop staan gaat allemaal super.
Zoek zelf naar sites die ik opsla, bv NS en buienradar, geen probleem om daarheen te gaan dan.
Als het aleen om je contacten gaat, is de BB perfect.
En..............wat ik belangrijk vindt met één hand te gebruiken.
Ga ik dus niet voor het aller allernieuwste model. ;)

Succes met je keuze, en je MOET niet in Januari, je MAG, je hebt alle tijd daarna nog om te beslissen.

Grts Suzan
Reputatie 2

@ Darinca, doe je veel surfen, youtube ed. Of WIL je dat gaan doen???
Ik heb al jaren een BB, ik ping (zelden) heb whatssapp en msn erop staan gaat allemaal super.
Zoek zelf naar sites die ik opsla, bv NS en buienradar, geen probleem om daarheen te gaan dan.
Als het aleen om je contacten gaat, is de BB perfect.
En..............wat ik belangrijk vindt met één hand te gebruiken.
Ga ik dus niet voor het aller allernieuwste model. ;)

Succes met je keuze, en je MOET niet in Januari, je MAG, je hebt alle tijd daarna nog om te beslissen.

Grts Suzan

oke dankjawel
ik wil juist weer van de black berry af
ik krijg er alleen maar ruzzie mee enzo
Het toestel wat ik net zelf heb: Google Nexus S.
Ik heb em met witte achterkant want daar zie je geen vingerafdrukken op.

Deze foon is gebaseerd op de Samsung Galaxy S, maar dan met een flitser, 16GB intern geheugen, een beter (S-LCD) scherm en zonder de Samsung schil.

De Nexus S draait op pure Android OS, nu nog versie 2.3.6 en ik heb begrepen dat Android versie Ice Cream, ofwel 4.0 ook op dit toestel zal draaien!

Los kost de Nexus S ongeveer €250 en je kunt em i.cm. een abbo gratis krijgen.

Succes met kiezen!
Geen blackberry nemen! Ik heb er zelf een en ik ben er echt niet blij mee, batterij snel leeg en nu doet mn internet het ineens niet meer, en de wifi ook niet 😑
Reputatie 6
het beste toestel is gewoon de iphone maar wel erg duur natuurlijk in de aanschaf mijn mening is dat

ik heb gehad samsungs nokia moterola en lg en sony erikson maar die konden hier niet tegen op
Reputatie 2
Beste Datinca,

Zelf heb ik nu de samsung galaxy 2, hier voor had ik de galaxy 1. Ik kan niets anders zeggen dat ik het een top toestel vind. Zelf ook de keus moeten maken tussen de iphone of de samsung en heb voor tot nu toe geen spijt van me keus.

Succes met het kiezen van je nieuwe foon.
Reputatie 3
hoi
Blackberry is gewoon mega jammer extra kosten voor internet, telefoon moet vaak gepatched worden door gewoon verkeerde instellingen en dan kun je er niks mee. Iphone leuk maar kun je niet mee whatsup-en en verschrikkelijke bedragen bij betalen met een 2 jarig contract, samsung erg goed ook beste telefoon van dit jaar, HTC heb ik zelf ( desire Z) mooie snelle telefoons, LG en sony volgens mij budget keuze maar desalniet te min hoor je er nooit klachten over.

zelf ben ik ook op zoek naar een telefoon en heb ik de Iphone 4 op het oog en een HTC sensation, vanwege het feit dat ik 2 telefoon abbo's heb zou het fijn zijn als ik een 2de Andriod telefoon koop (syncen)
voor me zelf denk ik zo net als wat jij zegt een groot scherm betekent veel battery verlies dit zie ik wel in mijn Desire Z's battery app.
ps... Plz kies geen crashBerry die dingen doen het vaak niet, zoek nu maar eens in BB forum.

groetjes Clarica
Reputatie 7
@clarica

Whatsapp is gewoon mogelijk op de iPhone hoor.
Reputatie 3

@clarica

Whatsapp is gewoon mogelijk op de iPhone hoor.

Uh serieus WTF...mij hebben ze altijd wijs gemaakt dat niet mogelijk was.

Dan zeg ik kom maar op met die Iphone 😛
Reputatie 4
Ik zou een iPhone 4 nemen, niet te duur, wel goed.

Reageer