Wie is de Mol 2017

Ik kan het niet laten om hier geen topic over te openen. 2 jaar geleden is iemand ook begonnen en jammer genoeg niet meer opgepakt. We hebben al een aantal uitzendingen gezien en ik vroeg me af of iemand op deze forum, Wie is de Mol actief volgt.

Ook deze keer een hele spannende serie met afvallers en verdenkingen. Je zou bijna denken dat meer mensen de Mol zouden kunnen zijn. Ze maken er soms wel een zooitje van en dat maakt het wel spannend. Op wie zit jij en waarom denk je dat dit de Mol is?

Ik zou het leuk vinden als jullie allemaal mee stemmen... Wie is de Mol van 2017?

Wie is volgens jou de Mol?

9 reacties

Reputatie 1
Ik zelf heb helemaal niets met mollen maar wil molvriendelijke T-Mobile forumleden wel even wijzen op het forum van Tweakers. Ook daar heb ik persoonlijk niets te zoeken en geen belangen bij. Gewoon voor jullie ter info: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1732131
Reputatie 6
Badge +17
Ik ben groot fan, dus hier moet ik wel even op reageren! 😉 Dit jaar vind ik het ook best lastig, maar ik zit nu op Jeroen... Met nog een paar anderen die ik goed in de gaten houdt haha. En jij Serviceweb?
Hi Thalina,

We zijn maar 2 stemmen op dit moment 😛
Jij Jeroen en ik Jochem. Maar om eerlijk te zijn ben ik al wel 100x veranderd van persoon. Volgens mij leeft het niet echt onder de T-Mobile gebruikers (forum lezers). Geeft niets, vrienden om me heen vinden het ook niets. Ik ben fan en gelukkig om te zien dat ik niet alleen ben 😳
Reputatie 3
Badge +5
Wij volgen het ook wel thuis. Vanavond 20.30 uur nieuwe aflevering!!
Ja, spannend hoor!
Deze keer echt super gaaf en leuker dan vorig jaar.

Wij zitten er al klaar voor, 20:30 uur op NPO1 en daarna MolTalk op NPO3. 🙂
Reputatie 4
Ik zit al een tijdje op Imanuelle en ik denk het nog steeds. Jochem verdenk ik ook omdat hij steeds 'ineens' de kluts kwijtraakt zoals met die posters.
Ja, die Jochem doet wel elke keer heel raar en vreemd.
Vond wel leuk gisteren.
Reputatie 6
Badge +17
Pff, het was echt een spannende aflevering! En wat een gave opdracht 🙂 Wel beetje jammer dat mijn mol er nu uit is... Jochem vind ik ook verdacht, maar het ligt er zo dik bovenop dat ik twijfel of hij de mol is.
Goedemorgen...
Zoals je zegt, Jochem ligt er wel heel erg dik bovenop. Sanne zou het ook kunnen zijn.... Maar ja, iedereen nu wel 🙂. Het blijft wel heel erg spannend.

Reageer