Beantwoord

[Win] Deel jouw T-Mobile Samen groepsnaam en win!

• 15 februari 2016
  • 23 reacties
  • 2352 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 3927 reacties
Sinds 1 februari kunnen jullie een T-Mobile Samen groep aanmaken en dat doen jullie massaal! Super leuk om te zien! En het leuke is dat je zelf een naam kunt verzinnen voor de groep. Jullie achternaam als het een familiegroep is, een bijnaam van jouw vriendengroep... We zien de meest originele namen voorbijkomen!

Nu zijn wij heel nieuwsgierig en op zoek naar de meest originele, grappige, gekke, bijzondere T-Mobile Samen groepsnaam! Deel jouw groepsnaam en wie weet win jij een toffe prijs voor een gezellig avondje met jouw groepsleden!

Vrijdag 26 februari maken we de winnaar bekend!
icon

Beste antwoord door Thalina 26 februari 2016, 14:27

En de winnaar is...

Gefeliciteerd Kaatjekakel76! De prijs is naar jou onderweg. Heel veel plezier ermee! 🙂
Bekijk origineel

23 reacties

The Stonelions! Combinatie van de namen Steenbergen en De Leeuw.
De Warme Kant, hehe, geintje van het gezin.
Reputatie 1
The pink color groep ode aan de t-mobile kleur... 😉
Onze groepsnaam is heel origineel onze achternaam. Ik had even geen inspiratie 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Ik ben (natuurlijk) lid van 'Gangsters'. 🆒

Ben overigens uitgesloten van deelname maar wilde het toch even delen! 😉
Ja medewerkers zijn sowieso uitgesloten natuurlijk. Met welke "Gangsters" zit jij dan in een groep Amy?
Reputatie 6
Ja medewerkers zijn sowieso uitgesloten natuurlijk. Met welke "Gangsters" zit jij dan in een groep Amy?

Dat kunnen we wel raden :p

Mijn groep heet, bij gebrek aan een naam: 404 No Name
Reputatie 7
Badge +15
@Bart,

Gewoon met mijn 'possy' mijn bff's enzo 😉
MyBitchesz

hehe
Geen T-Mobile samen (nog) maar ik zou gaan voor T-mobiele eenheid
Reputatie 5
Haha, grappig dit! Het is niet eens in me opgekomen om onze groep een leuke naam te geven... 'Familie' is gewoon wat we zijn. :8 😳
Reputatie 7
Badge +20
@Yanelle: Haha, leuke naam! Een vriendin van mij stelde ook voor om onze groep zo te noemen. :P

@lenie81: Waar wacht je nog op? Maar snel aan groep aan met je coole naam en profiteer van de voordelen! :8

@Minty: There is nothing like family! Love it! 😃
Reputatie 4
Brabantse rotterdammerts. Kzit met twee brabanders in de groep en kben een rotterdammert, dus tja. Vul maar in. 😛
Badge +5
Ik heb hem gewoon mijn forumnaam gegeven, mooi overzichtelijk! 🙂
Reputatie 1
Bij mijn groep is het gewoon "van Hoof" al ben ik zelf een Gomes Santos de rest van de groep is gewoon mijn schoonfamilie.
Geen T-Mobile samen (nog) maar ik zou gaan voor T-mobiele eenheid

Als je (nog) niemand hebt wil ik wel graag groepen
Reputatie 7
Badge +9
Die van ons is "De Mafketels" 🆒

Erg toepasselijk, want mijn ouders en ik zijn alle drie zo gek als een looien deur! xD

'Kneus&Co' wilde hij niet accepteren, evenals 'Kneus en Co'. Ampersands mogen blijkbaar niet, evenals twee spaties. Mijn sympathie als je achternaam uit drie woorden bestaat.. 😞
Net een groep aangemaakt met familie dus de naam is de kanselaartjes geworden.
Vonden de kids het handigst.
Reputatie 6
Badge +17
En de winnaar is...

Gefeliciteerd Kaatjekakel76! De prijs is naar jou onderweg. Heel veel plezier ermee! 🙂
En de winnaar is...

Gefeliciteerd Kaatjekakel76! De prijs is naar jou onderweg. Heel veel plezier ermee! :)

Dank je wel! Wat leuk!
:D
Dat is een goed begin van de vakantie!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kaatjekakel76,

Wat leuk dat je reageert en dat je blij bent met de prijs! 🙂 Dat is zeker een goed begin van de vakantie! Veel plezier met de prijs, laat je even weten als je het pakketje ontvangen hebt?

Fijn weekend en een fijne vakantie!
Reputatie 6
Wat was de prijs, ben wel benieuwd 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Gefeliciteerd Kaatjekakel76!

Geniet van je vakantie. 😉

Reageer