Zomer 2013

• 30 januari 2013
  • 15 reacties
  • 1624 Bekeken

Wat ga jij doen? (werk)
Waar ga jij heen? (bestemming)

Deze zomer ga ik een weekje naar Drenthe. Woon zelf in Noord-Holland.
Daarnaast ga ik lekker zomerwerk doen. Heel veel kampweken leiden bij Dynamite Vakanties.
Lijkt me leuk om te horen wat jullie doen? En of er misschien meer mensen zijn die kampleiding willen zijn?

Groetjes

15 reacties

Reputatie 5
@Quinn wat een leuk bericht! :)

Bij welk kamp ga je leidinggeven? Mij lijkt het kartkamp wel wat!🆒
Ik heb als keuzes sport en surfkamp!
Nog meer mensen?
@Quinn

Surfkamp! Wauw dat is al weer enkele jaren geleden maar ik heb vaak mijn rug verbrand op Mimizan :)
Veel plezier!
Ik sla een jaartje over denk ik omdat ik een auto wil kopen. Misschien een weekje naar Normandië om te kiten het is nog even vaag. Heb er nu wel ineens zin in! Leuk topic 😃 🆒
Reputatie 4
Leuk topic!

Ik heb momenteel nog geen plannen. Hoop sowieso met mijn dispuut een weekendje weg te kunnen.
Wat het verder gaat worden weet ik nog niet, wellicht gewoon een dagje shoppen met mijn zus of mijn moeder.
Maar aangezien ik debatteer en daar ook internationale toernooien bezoek ben ik eigenlijk al op vakantie geweest, te weten naar Oxford, Cambridge en Berlijn.
Een weekendje Londen met mijn moeder staat trouwens ook nog op het verlanglijstje. Wie weet!
ik ga lekker naar belgie 🙂
Reputatie 6
Hier ook nog geen (concrete) plannen.

Wel wat ideëen voor een weekendje Engeland (boot tripje naar Newcastle of wellicht Londen) en Parijs, en wellicht nog een weekje of twee bivakkeren bij mijn vriendin in Noorwegen 🙂
Reputatie 5
En, Quinn, hoe heb je het gehad? Of heb je de vakantie nog in het verschiet? :)

Andere mensen die terug zijn gekomen of nog gaan? Hoe was het? Deel het! 🙂
Ik moet nog steeds op vakantie, maar blijf wel in eigen land :D
Dus als er dan nog is even zo een week mag komen als afgelopen week vind ik alles goed 😉
Helemaal met Tribaltim eens. Met dit heerlijke weer heb ik opeens ook een stuk minder behoefte aan op vakantie gaan. Vrij zijn daarentegen blijft een wens 😉. Ik ga pas over 3 maanden op vakantie. Tot die tijd iets om naar uit te kijken haha.
Reputatie 7
Badge +9
Net terug van een weekje Citytrip Berlijn 🙂
Reputatie 4
Over twee weken ga ik ook nog een weekje weg. Niet om vakantie te vieren, maar om het EK Debatteren voor Universiteiten te jureren in Manchester. Zin an!
Reputatie 6
Eindelijk is het zo ver morgen op vakantie naar zeeland( het moet nog wel iets warmer worden als het kan)
@arie61

Heel veel plezier in zeeland!

Doe de groeten aan Han Polman! 😉
Reputatie 6
Bram. Ik ben hem niet tegen gekomen misschien te druk bezig met andere dingen ...maar het weer en de vakantie was er niet minder om
@arie61

Goed om te lezen! 😃

Reageer