Beantwoord

3 jaar en nog steeds geen mobiele ondersteuning van Apple Watch?

• 16 september 2020
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 1
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

(Sorry dat ik translate gebruik, want mijn Nederlands is standaard) ... dus we horen al een jaar dat de ondersteuning "binnenkort komt" de Serie 5 is gekomen en nu is vervangen door de Serie 6. Kunnen we een eerlijk antwoord krijgen over ondersteuning? Het lijkt te zijn "we gaan Apple Watch Celluar niet steunen, maar willen het niet toegeven". Tot die tijd denk ik dat Nederland slechts een deel is van de landen die in het digitale stenen tijdperk moeten blijven

icon

Beste antwoord door CrisTien 16 september 2020, 17:50

Goedemiddag @aknabi: Welkom.Deze discussie komt wel vaker voorbij!

Je boodschap is duidelijk. Ik heb de Apple Watch serie 5. Maar eerlijk ik heb tot nu toe de 4G optie nog niet gemist. Dat komt denk ik omdat ik altijd mijn gsm bij mij heb.

De Apple Watch is er ook in een 4G-versie, maar deze is nog steeds niet te koop in Nederland en België. Wat kun je allemaal met de Apple Watch 4G en is het zinvol om er eentje uit het buitenland te halen? Dit artikel bespreekt de mogelijkheden.

Er is Hier meer informatie te lezen over het 4G gebeuren en   watch.

Voorlopig moeten we het er mee doen denk ik! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @aknabi: Welkom.Deze discussie komt wel vaker voorbij!

Je boodschap is duidelijk. Ik heb de Apple Watch serie 5. Maar eerlijk ik heb tot nu toe de 4G optie nog niet gemist. Dat komt denk ik omdat ik altijd mijn gsm bij mij heb.

De Apple Watch is er ook in een 4G-versie, maar deze is nog steeds niet te koop in Nederland en België. Wat kun je allemaal met de Apple Watch 4G en is het zinvol om er eentje uit het buitenland te halen? Dit artikel bespreekt de mogelijkheden.

Er is Hier meer informatie te lezen over het 4G gebeuren en   watch.

Voorlopig moeten we het er mee doen denk ik! 

Reputatie 1

Hoi!

Het is een enorme functie als je meer dan 100 km per week hardloopt. Hardlopen met een iPhone 11 XS Max is vervelend!

Er zijn ook tijden dat het leuk zou zijn om uit te gaan zonder de telefoon te hebben (ok nu is het Covid-tijd, maar toch :)) ... Maakt het mogelijk om 's avonds te genieten van het diner en niemand kan de hele avond naar hun telefoon kijken!

De provider die als eerste 4G-horlogeondersteuning heeft, wordt mijn provider. Ik hoop dat het T-Mobile is!

Reputatie 7
Badge +20

@aknabi Ik snap het!

En nu maar duimen dat T-Mobile de eerste is net als ze de eerste waren met de E-Sim want als je weggaat ga je tevens weg bij de beste snelste en gezelligste provider en dat moet je ook niet willen.

Succes bij het hardlopen Respect 🙋‍♀️🏃‍♂️

Beste CrisTien,
Stop met het marketing gepraat en het kleineren van klanten. Je wordt immers niet betaald om klanten te irriteren.  Een officiële reden vanuit T-mobile is een begin. Waarom Europese klanten worden benadeeld en functionaliteit niet uniform is. Dit geldt ook voor Duitse klanten in ons land. 1jaar ok, 2jaar minder, 3jaar onacceptabel. 

mvg,
Lesley Declercq

Reageer