Beantwoord

3G/4G doet het niet iPhone 6

Op 18 januari is mijn SO 90 min, 2GB Internet abonnement op mijn iPhone 6 ingegaan. Maar mijn 3G/4G doet het niet. Wanneer ik mijn mobiele data aanzet, staat er 3G bovenin links in het scherm, maar Internet doet het niet. Ik kan alleen op Internet via WIFI. Iemand een tip? Ik heb mijn iPhone al uit en aan gezet.
icon

Beste antwoord door AmyP 22 januari 2015, 19:57

@Ennemerie

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met een van mijn collega's via de chat. Zijn al je vragen beantwoord? :8

Bekijk origineel

8 reacties

Heb je een nieuwe simkaart in de iPhone6 zitten of had je hiervoor al dezelfde nanosimkaart in gebruik in een iphone 5 of 5s/5c?
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen voor iPhone 6..
Ok, en die sim heb je sinds de 18e in gebruik of had je de iphone al langer in gebruik met een ander abonnement?
Het abonnement op mijn sim is veranderd sinds de 18e. Al ietsje langer in gebruik dus (paar weken).
Het enige dat ik dan nog kan bedenken is dat nog niet alle diensten goed geactiveerd zijn of dat er een blokkade is (betalingsachterstand) maar een moderator kan mogelijk meer zijn.

Hou er wel rekening mee dat reactie een dag of twee op zich kan laten wachten. Het forum is niet de snelste weg als je toch een medewerker van tmobile nodig hebt
Heel hartelijk dank voor het meedenken Gwendolyn70. Ik ga contact opnemen met een T-mobile medewerker.
Reputatie 7
Badge +15
@Ennemerie

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met een van mijn collega's via de chat. Zijn al je vragen beantwoord? :8
Mijn vragen zijn beantwoord! Veel dank.

Reageer