Vraag

3G signaal op iPhone 5

Een maand geleden ging ik naar de tmobile shop om een nieuw abonnement te krijgen maar er was iets misgegaan mer het activeren van het abonnement. Dit merkte ik pas toen ik het vaste tegoed op had gemaakt die elke klant krijgt bij het begin van een nieuw abonnement. Toen ik dus nog aan het tegoed zat dee mijn 3g het prima maar sindsdien ik daarvan af ben en ik aan mijn abonnement ben begonnen heb ik opeens nergens 3g meer (maar wel gewoon goed bereik) en het 3g icoontje verschijnt dus ook niet meer op mijn telefoon. Ik heb al geprobeerd om mijn netwerk instelling te resetten, maar dat werkt ook niet dus ik denk niet dat het aan mijn telefoon ligt. Wat moet ik doen?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Elisepolen,

Het beste om je telefoon uit te sluiten van problemen is vragen of je van een vriend, vriendin, collega of kennis even zijn/haar telefoon mag lenen, en of je dan hetzelfde probleem ervaart.

Is dit niet zo, ligt dit hoogstwaarschijnlijk toch aan je toestel, maar als je bij hen het probleem ook hebt, dan is er iets mis met je abonnement, je zal dan een medewerker hier moeten vragen of zij dit kunnen nakijken en eventueel kunnen corrigeren.

Reageer