Beantwoord

4G en belconnectie werken niet op iPhone 6

• 16 april 2019
  • 1 reactie
  • 753 Bekeken

Beste lezers,

Sinds een aantal dagen blijft mijn Iphone 6 zoeken naar het T-Mobile netwerk. In het begin vond hij deze zo nu en dan wel gewoon, soms niet. Daarvoor had ik gewoon overal verbinding. Nu blijft de telefoon zoeken, maar vind hij niets meer. Wifi doet het wel gewoon.
Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gedaan en daar werkt wel alles. Ook heb ik alle updates geïnstalleerd.

Bij de Iphonedokter etc zeggen ze dat het of je antenne of je moederboard eventueel kan zijn. Alleen bij antenne hoor je ook problemen te hebben met je Wifi connectie. Moederboard is een lastiger probleem natuurlijk. Iphone functioneert verder goed..

Iemand suggesties?
icon

Beste antwoord door David 18 april 2019, 10:47

Hoi Skittels,

Dat klinkt niet best, zeker aangezien je ook al een nieuwe simkaart hebt getest!

Vanaf hier klinkt het alsof het inderdaad om een hardwarematig probleem gaat en dat zal niet thuis op te lossen zijn. Wat nog wel een optie is, is om langs een Apple Store te gaan. Zij kunnen dan een analyse voor je uitvoeren en, indien nodig, de telefoon ook gelijk ter reparatie opsturen. Dit kan, als de telefoon via ons is aangeschaft, ook direct via ons, maar misschien is het handig om toch nog even de Apple Store binnen te lopen, zodat zij mee kunnen kijken met je.

Ik hoop in ieder geval dat jouw probleem snel is opgelost, zodat je gewoon weer volledig kunt genieten van jouw iPhone! Als je nog vragen voor ons hebt, let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Skittels,

Dat klinkt niet best, zeker aangezien je ook al een nieuwe simkaart hebt getest!

Vanaf hier klinkt het alsof het inderdaad om een hardwarematig probleem gaat en dat zal niet thuis op te lossen zijn. Wat nog wel een optie is, is om langs een Apple Store te gaan. Zij kunnen dan een analyse voor je uitvoeren en, indien nodig, de telefoon ook gelijk ter reparatie opsturen. Dit kan, als de telefoon via ons is aangeschaft, ook direct via ons, maar misschien is het handig om toch nog even de Apple Store binnen te lopen, zodat zij mee kunnen kijken met je.

Ik hoop in ieder geval dat jouw probleem snel is opgelost, zodat je gewoon weer volledig kunt genieten van jouw iPhone! Als je nog vragen voor ons hebt, let us know!

Reageer