Beantwoord

4G op iPhone 5S werkt niet

• 6 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 1337 Bekeken

Ik heb een iPhone 5S met prepaid van T-mobile. Sinds lange tijd doet mijn 4G het niet meer. Als ik geen Wifi heb kan ik niet googelen, appen, etc. en zelfs SMS'jes kan ik dan niet ontvangen. In het verleden kon dit wel. Ik heb al mijn telefoon opnieuw opgestart, de netwerkinstellingen hersteld, het mobiele datanetwerk opnieuw ingesteld en gecontroleerd dat er geen blokkades aanstaan. Echter, niks heeft geholpen. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Hajar 7 augustus 2019, 10:18

Hi Mathijs,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je momenteel geen actieve data bundels hebt, waardoor je niet kan internetten. Je kan via My T-Mobile een bundel naar keuze uitkiezen en dan moet je weer kunnen internetten. Mocht je geen bundel willen dan kun je ook kiezen voor betalen per MB. Deze optie krijg je ook te zien via My T-Mobile.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mathijs,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je momenteel geen actieve data bundels hebt, waardoor je niet kan internetten. Je kan via My T-Mobile een bundel naar keuze uitkiezen en dan moet je weer kunnen internetten. Mocht je geen bundel willen dan kun je ook kiezen voor betalen per MB. Deze optie krijg je ook te zien via My T-Mobile.

Laat je even weten of het zo lukt?
Ja, hij werkt weer! Ik wist niet dat je zo'n bundel moest selecteren. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Aaah super!! Veel plezier met je telefoon!

Reageer