Beantwoord

64bits versie van Navigon voor T-Mobile-klanten

• 19 september 2017
  • 7 reacties
  • 316 Bekeken

Waar kan ik een 64bits versie van Navigon downloaden die werkt onder iOS11? Bij de update naar iOS 11 werkt mijn Navigon dat ik via TMobile heb gekregen niet meer. Aangezien ik in-app aankopen heb gedaan zou ik graag willen weten waar ik de updat kan downloaden en ik weer optimaal gebruik kan maken van deze app.
icon

Beste antwoord door CrisTien 20 september 2017, 00:58

Hoi wat vervelend. Ik heb een iPhone 6 en ook de update gedaan en Navigon werkt prima.
Al de apps niet meer werken vindt je onder:
Algemeen
kies info,
kies apps, als je de laatste optie kan aanklikken zie je de apps die niet meer werken daar staat Navigon zeker niet bij.

Mijn gratis Navigon van T-mobile werkt top dus is wel 64bits.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi wat vervelend. Ik heb een iPhone 6 en ook de update gedaan en Navigon werkt prima.
Al de apps niet meer werken vindt je onder:
Algemeen
kies info,
kies apps, als je de laatste optie kan aanklikken zie je de apps die niet meer werken daar staat Navigon zeker niet bij.

Mijn gratis Navigon van T-mobile werkt top dus is wel 64bits.
Dank je wel CrisTien. Het was in iOS10.3 dat ik gewaarschuwd werd dat Navigon niet meer zou werken bij de update naar iOS 11. Precies op de plek die jij aangeeft staat bij mij een waarschuwing. Jouw bericht stelt me gerust. Ik waag de gok en ga er van uit dat tmobile het oplost als het mis gaat.😉
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb gelijk even een test gedaan vannacht🤣🤣 alles werkt prima. Wel in de app van Navigon de optie ICloud aanzetten. En daarna even een backup maken van je Telefoon. Voor dat je IOS 11 gaat installeren.

Tmobile zal het niet meer voor je oplossen, deze actie ondersteunen ze al jaren niet meer.
Ook ik heb in app aankopen gedaan omdat het een fijne Navi is.
Daarom heb ik een extra backup gemaakt in mijn PC. Bang dat ik het kwijt raak.😉
Nogmaals dank. Goede tip iCloud aanzetten. Die optie had ik nog niet ontdekt. Verder volg ik je raad op en komt het zeker goed. En idd het is een fijne app en het zou jammer zijn m niet meer te kunnen gebruiken. Was een mooie actie van T-mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Laat even weten of alles gelukt is. Ik zit op GM (golden master update) en hier werkt alles als een zonnetje. Vooral op IPad. In iPhone heb ik de indruk dat de batterij iets sneller leeg is.
Helaas! Het is niet gelukt. Precies wat Apple voorspelde is gebeurd. Hoe kom je op golden master update? Ik zag in de app zelf geen update mogelijkheden. En nu kan ik de app niet meer openen. Dus ik stap over naar Apple Kaarten. Dat werkt ook perfect. Toch wel jammer tegelijkertijd.
Reputatie 7
Badge +20
Heel vreemd omdat de app bij mij prima werkt.
De GM is er niet meer, die was voor beta testers. Als je ooit een update hebt gedaan via ITunes moet je even daar kijken of je de oude versie van Navigon kan terug zetten in je telefoon.

Je kan ook nog als je snel bent donwgraden.
Tip hoe dat moet lees je hier.
https://www.iculture.nl/tips/downgraden-oudere-firmware-installeren

Reageer