9 Maart: Apple Watch lancering

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Ongetwijfeld hebben sommigen van jullie, net als ik, met volle aandacht gekeken naar de presentatie filmpjes van de Apple Watch.

9 maart is het dan eindelijk zo ver. Apple gaat de wereld meer vertellen over de Apple Watch. In San Francisco zal het bedrijf naar alle waarschijnlijkheid meer duidelijkheid geven over de prijs van de horloges en wanneer deze wearable daadwerkelijk op de markt komt.

Zoals veel andere smartwatches heeft ook de Apple Watch een hartslagsensor en meet hij je dagelijkse activiteit. Je kunt er mee bellen, sms'en, je agenda tonen, e-mail checken, noem het maar op! Natuurlijk wel in combinatie met iOS.

Enthousiast werd ik van de kleine dingetjes zoals de contactmogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld tikjes geven aan elkaar om te laten weten dat je aan elkaar denkt. Met hetzelfde zachte tikje krijg je een melding over waar je volgende afspraak is, hoe laat je moet vertrekken en hoe je daar het beste kan komen wanneer het verkeer vast staat.

Daarnaast vind ik het een mooi design. Er zijn 2 verschillende formaten, beiden met Retina-beeldscherm, verschillende wijzerplaten en een breed aanbod aan bandjes om de Smartwatch een persoonlijke look te geven.

Wat zijn jullie verwachtingen?

0 reacties

Geen reactie

Reageer