Vraag

Aankoopbewijs iPhone

• 8 april 2017
  • 2 reacties
  • 374 Bekeken

Kan ik ergens het aankoopbewijs van mijn Iphone terugvinden online als deze bij mij thuis via T-mobile geleverd is?

2 reacties

Badge +9
Hoi Julierooos,

Jouw aankoopbewijs is tegelijk je telefooncontract ;)
Via https://www.t-mobile.nl/my/abonnement kun je je contract downloaden. Wil je je telefoon doorverkopen, vergeet dan niet bepaalde informatie weg te halen zoals je mobiele nummer en SIM nummer.
Is het voor een reparatie bijvoorbeeld, dan is dit niet nodig ;)

Mocht je meer willen weten of nog andere vragen hebben, laat het gerust weten
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Julierooos,

Bedoel je zoals Lodan al aangaf jouw contract?:) Deze kun je inderdaad online vinden op My T-Mobile. Heb je het nodig voor een reparatie? Bij de levering van jouw toestel heb je een pakbon ontvangen, dit is een brief bij het toestelpakket waarin staat om welk toestel het gaat.

Daarnaast heb je na het ontvangen van jouw nieuwe toestel een hardware factuur ontvangen. In de hardware factuur staat om welk toestel het gaat en de kosten, inclusief thuiskopieheffing over het toestel. De hardware factuur wordt altijd los van het toestelpakket verstuurd. Als je op zoek bent naar jouw hardware factuur, dan kan ik kijken of ik deze nog voor je kan opvragen. Kun je in dat geval jouw e-mailadres dat gekoppeld is aan jouw abonnement controleren op My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > e-mailadres.

Ik hoor het graag van je!

Reageer