Beantwoord

aansluiting koptelefoon iPhone 6

Beste,

Als ik muziek afspeel op mijn iPhone 6 met behulp van een koptelefoon dan schiet het volume naar maximaal als ik skip naar een volgend of vorig nummer. Dit gebeurt zowel met de bijgeleverde koptelefoon van Apple als met mijn Bose koptelefoon. Dit is al vanaf het moment dat ik mijn iPhone 6 heb geconfigureerd. Ik heb de iPhone 6 pas 2 dagen in bezit. Ik ben van plan om naar de T-Mobile winkel te gaan om hem in te ruilen voor een nieuwe iPhone 6. Is dit probleem bekend? En zo ja, wat kan ik er aan doen? Of moet ik hem inderdaad in ruilen voor een nieuwe iPhone 6?

Ik hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Edson Goes
icon

Beste antwoord door iPhone6814 16 januari 2015, 22:00

Het kan goed zijn dat het niet aan de telefoon zelf ligt maar aan de software. Open iTunes op de computer, sluit je iPhone op de computer aan, maak een Back-up, herstel je iPhone en zet je Back-up terug. Dit zou het probleem kunnen oplossen. Zo niet, probeer dan het zelfde maar dan zonder de Back-up terug te zetten. Als het dan is opgelost kun je het beste alles handmatig terug zetten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Het kan goed zijn dat het niet aan de telefoon zelf ligt maar aan de software. Open iTunes op de computer, sluit je iPhone op de computer aan, maak een Back-up, herstel je iPhone en zet je Back-up terug. Dit zou het probleem kunnen oplossen. Zo niet, probeer dan het zelfde maar dan zonder de Back-up terug te zetten. Als het dan is opgelost kun je het beste alles handmatig terug zetten.
Ok, bedankt voor de tip. Ik ga het proberen.
Het is inderdaad gelukt. Bedankt voor de aanwijzing. Scheelt me weer een tocht naar de winkel!
Reputatie 5
Super om te lezen dat het is gelukt! Laat het ons gerust weten zodra je nog vragen hebt 😉