Beantwoord

Accu iPhone 7 snel leeg

• 12 december 2016
  • 5 reacties
  • 9693 Bekeken

De laatste dagen is de accu van mijn iphone 7 zeer snel leeg. Na een nacht aan de oplader zit de telefoon na 6 uur normaal gebruik nog op 25%. Is dit een bekend probleem of ligt het aan mijn toestel?
icon

Beste antwoord door Robeppinga 12 december 2016, 14:54

Inmiddels reset uitgevoerd( gaat bij de 7 anders dan bij andere toestellen, aan/uit knop met onderste volumeknop) dat lijkt te werken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Goedemiddag Robeppinga,

Allereerst welkom op het Forum! ;)

Wat vervelend dat je Iphone zo snel leeg is. Heb je het toestel al eens een reset gegeven?
Je kan een reset geven door de home button i.c.m. de aan/uit knop in te houden tot het Apple logo weer in beeld verschijnt.

Het kan ook zijn dat je op de achtergrond nog applicaties hebt open staan die de batterij sneller leeg maken.

Ik hoor het graag.
Inmiddels reset uitgevoerd( gaat bij de 7 anders dan bij andere toestellen, aan/uit knop met onderste volumeknop) dat lijkt te werken.
Reputatie 3
Goedemiddag Robeppinga,

Ik hoop dat dit de oplossing is voor je probleem.
Laat je het anders even weten? 🙂
Ik heb de Iphone 7+ en ik kan met de batterij net geen 2 dagen mee doen. Hetzelfde als een goede kennis van mij..zelfde foon en ook net geen 2 dagen en we zijn alle2 best actieve users.Echt top en dit was niet im frage bij de Android toestellen die ik heb gehad. 😃
Reputatie 6
Badge +17
Hey Ballo,

Helemaal top! Gaaf dat je tevreden bent met je accuduur. Had je dit topic toevallig al gezien? Misschien is er nog ruimte om je accuduur te verbeteren. 😉

Reageer