Beantwoord

Accu laadt niet meer op van iPhone 5S

• 26 september 2016
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

wat nu
mijn accu laadt niet meer op iPhone s
icon

Beste antwoord door David 27 september 2016, 15:30

Hey Nanlo003,

Welkom op ons forum!

Wat heb je zelf al geprobeerd om te kijken of je het probleem op kunt lossen thuis? Heb je al een andere oplader geprobeerd om uit te sluiten dat het aan de oplader ligt, in plaats van je toestel? Heb je de opladeraansluiting van je toestel al gecontroleerd of deze niet vuil of beschadigd is?

Je kunt ook nog dit topic doornemen over wat je kunt doen om een reparatie te voorkomen. Daarnaast zie ik ook dat je ondertussen mag verlengen, dus dat is ook nog een optie. Je verlenging gaat dan pas in januari in, maar je krijgt je toestel wel direct (mits op voorraad). :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan even weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nanlo003,

Welkom op ons forum!

Wat heb je zelf al geprobeerd om te kijken of je het probleem op kunt lossen thuis? Heb je al een andere oplader geprobeerd om uit te sluiten dat het aan de oplader ligt, in plaats van je toestel? Heb je de opladeraansluiting van je toestel al gecontroleerd of deze niet vuil of beschadigd is?

Je kunt ook nog dit topic doornemen over wat je kunt doen om een reparatie te voorkomen. Daarnaast zie ik ook dat je ondertussen mag verlengen, dus dat is ook nog een optie. Je verlenging gaat dan pas in januari in, maar je krijgt je toestel wel direct (mits op voorraad). :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan even weten!
Hoi David
Ik heb alles geprobeerd maar de accu is echt kaput
iPhone 5s vanaf 2014-1-1 is gewoon op
Inmiddels nieuwe iPhone 7 besteld
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nanlo003,

Dan komt een iPhone inderdaad wel aan het eind van z'n Latijn inderdaad.. Wel gelijk een mooie stap gemaakt naar de nieuwste versie! 😃

Reageer