Beantwoord

Activeringsslot bij eSim inschakelen

Weet iemand hoe waarom ik een activering slot krijg Zodra ik mijn esim activeer op mijn iPhone 11 max pro ?

mijn toestel raakt op slot en kan niks meer doen. T-mobile help me alsjeblieft. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 mei 2020, 20:20

Is het opgelost met het bijwerken of ervaar je nog steeds problemen met de Esim?

De Esim dient enkel gescand te worden via instellingen en dat is het denk ik. Als je er nog problemen mee hebt is eigenlijk het beste om langs te gaan in een shop.

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Is het opgelost met het bijwerken of ervaar je nog steeds problemen met de Esim?

De Esim dient enkel gescand te worden via instellingen en dat is het denk ik. Als je er nog problemen mee hebt is eigenlijk het beste om langs te gaan in een shop.

Nee dit scherm komt dus door dat ik via instellingen mobiel netwerk esim activeer. Niks lukt telefoon gereset als nieuwe gebruiker andere icloud ingelogd met andere simkaart opnieuw esim gedownload zelfs dan niet. Ik had me tel opgestuurd naar de verzekering en kreeg een nieuwe terug dus sinds toen krijg ik dit probleem

Als ik me tel heb aangesloten staat er soms toestel is aangesloten en doet niks helemaal niks.

Ik ben al een maand bezig, ik wil een oplossing

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Generalmanager 

Heb je de mogelijkheid om langs een van onze T-Shops te gaan? Zij kunnen je direct verder helpen met dit probleem en de eSIM voor je activeren. Op deze pagina zie je een overzicht van de T-Shops die open zijn en welke maatregelen er worden getroffen zodat je veilig en zorgeloos geholpen kunt worden. 

Esim activeren kan ik zelf ook wel bellen om te activeren, dat is het punt niet. Dit probleem kennen ze niet, niemand weet hoe dit kan. Hoezo krijg ik geen ander toestel ?

Reputatie 7
Badge +18

@Generalmanager 

Waarom neem je anders geen fysieke simkaart?

Omdat ik expres dit toestel heb gekocht zodat ik zowel zakelijk en persoonlijk kan gebruiken ipv 2 telefoons in me broekzak

Beste T-mobile,

Ik ervaar exact hetzelfde probleem als @Generalmanager. Mag ik weten hoe dit is opgelost? Op dit moment kan ik alleen mijn fysieke SIM gebruiken maar mijn privé eSim niet. Heb vandaag een nieuw toestel gekregen van Apple omdat mijn oude iPhone Xr niet te repareren was. Ben in de T-mobile shop geweest en ben verder geholpen met een nieuwe eSim maar deze krijg ik niet geïnstalleerd omdat ik het activeringsslot van mijn eigen AppleID moet invullen. Nadat ik dit 2x doe krijg ik de melding dat ik via iTunes in moet loggen maar dat helpt ook niet. Hopelijk kan ik leren van de ervaring van @Generalmanager 

Alvast bedankt voor uw reactie! Hopelijk kunt u me verder helpen, @Hajar!
Mvg,
Kees

Dit is gewoon een fabrieksfout, ik heb ierland aan de lijn gehad. Ik heb het probleem gefilmd en opgestuurd naar  apple naar de experten en ze geloofden hun ogen niet. Ik was de eerste persoon met deze bug.

apple deed helemaal niets eraan, ik moest zelf bellen wat de stand van zaken was. Toen heb ik me verzekering gebeld en gezegd dat ik een nieuwe tel wil, want deze werkt niet. Heeft maande geduurd door corona voordat ik geholpen werd. 3 maanden bezig geweest totaal. 

@Generalmanager,

bedankt voor je reactie, hier ben ik heel erg mee geholpen! Ik heb er al een middag opzitten met behoorlijk wat frustratie… Heb dit toestel vandaag gekregen bij een Apple reseller en ga er dus morgen direct mee terug.

Nogmaals hartelijk dank dat je de moeite neemt om even te reageren, dat wordt erg gewaardeerd en scheelt mij een paar maanden.

Fijn weekend gewenst!

Gr Kees

Reageer