Beantwoord

Af en toe geen geluid meer uit IPhone 4S

Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen af en toe geen geluid meer uit min IPhone 4S. Zie dan ook het balkje niet meer lopen. Aan- en uitzetten werkt niet. Dan probeer ik het maar met een borstel goed schoon te poetsen en dan opeens als ik er na 5 min pas weer naar kijk doet hij het opeens weer. Alles op mijn telefoon is wel up to date. Waar kan het aanliggen?

Groetjes,
icon

Beste antwoord door Tom 15 september 2014, 15:49

@MarinavanBaal

Vervelend om te lezen dat je problemen met het toestel ervaart. Het lijkt hier om een hardware matig defect te gaan. Om echter software problemen uit te sluiten zou je voor de zekerheid nog een reset uit kunnen voeren waarna je het zonder de back up terug te zetten even aankijkt. Ik ben erg benieuwd of je dan nog steeds problemen ervaart. Mocht dit inderdaad zo zijn dan wil ik je adviseren om het toestel ter reparatie aan te bieden.

Ik hoop je zo naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@MarinavanBaal

Vervelend om te lezen dat je problemen met het toestel ervaart. Het lijkt hier om een hardware matig defect te gaan. Om echter software problemen uit te sluiten zou je voor de zekerheid nog een reset uit kunnen voeren waarna je het zonder de back up terug te zetten even aankijkt. Ik ben erg benieuwd of je dan nog steeds problemen ervaart. Mocht dit inderdaad zo zijn dan wil ik je adviseren om het toestel ter reparatie aan te bieden.

Ik hoop je zo naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.

Reageer