Agenda android ios outlook

• 28 juli 2015
  • 5 reacties
  • 247 Bekeken

Hoe kan ik met een android toestel de agenda synchroniseren naar de icloud en outlook?

5 reacties

Badge +9
Beste Akaapk69,

Zoals hierboven vast al duidelijk aangegeven kan dit wel.

Voor outlook heb je vaak een standaard setting
voor Outlook zul je een "overig" type email moeten aanmaken.

Vul daarbij de volgende gegevens in:
IMAP-informatie voor de server voor inkomende post
Servernaam: imap.mail.me.com
SSL vereist: ja
Als u een foutbericht ziet wanneer u SSL gebruikt, probeert u het met TLS.
Poort: 993
Gebruikersnaam: doorgaans de naam in uw iCloud-e-mailadres (bijvoorbeeld: emilyparker, niet emilyparker@icloud.com). Als uw e-mailclient geen verbinding kan maken met iCloud met alleen de naam van uw iCloud-e-mailadres, probeert u het volledige adres te gebruiken.
Wachtwoord: het iCloud-wachtwoord

SMTP-informatie voor de server voor uitgaande post
Servernaam: smtp.mail.me.com
SSL vereist: ja
Als u een foutbericht ziet wanneer u SSL gebruikt, probeert u het met TLS of STARTTLS.
Poort: 587
SMTP-identiteitscontrole vereist: ja
Gebruikersnaam: uw volledige iCloud-emailadres (bijvoorbeeld: emilyparker@icloud.com, niet emilyparker)
Wachtwoord: het iCloud-wachtwoord
Afhankelijk waar de agenda gehost wordt is dit zeker mogelijk ( mits er wel een vertraging in zit ).

Uitgaande van outlook.com , voor deze omgeving is er zowel op de iphone als op de android toestellen een app beschikbaar, als je deze op beide toestellen hetzelfde account laat gebruiken, zal er met een vertraging, een synchronisatie plaatsvinden tussen de apps en de online versie ( outlook.com ).

Indien je een office installatie op de laptop hebt staan ( of de live variant Mail ), zal deze na ingesteld te zijn, ook mee gana in de synchronisatie.

Dit kun je indien gewenst ook zonder een app uitvoeren, al is het dan even noodzakelijk dat je de juiste servergegevens van de gebruikte maildienst opzoekt.

Houd met alle actie, rekening met de duur die de synchronisatie nodig heeft, niet elke app/software installatie , synchroniseert direct, de meeste zijn tijd gebaseerd om data verbruik onder controle te houden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi akaapk69,

Een galaxy S6 schijnt een mooi toestel te zijn.

Je kunt op deze link informatie vinden over hoe je een agenda synchroniseert.

Laat je ons weten of dit heeft gewerkt?
Ik overweeg een Samsung galaxy S6 te kopen, maar ik wil weten of ik dan nog steeds mijn agenda kan delen met mijn vrouw die een Iphone 5s heeft, en bovendien wil ik op mijn laptop die agenda in outlook ook synchroon hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hi akaapk69,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Om je verder te kunnen helpen hebben wij meer informatie nodig. Van welk toestel maak jij nu gebruik en welke software versie staat erop?

Je kunt ook een kijkje nemen op deze website. Hierin staat uitgelegd hoe je jouw materiaal van Android naar Apple kunt overzetten.

We horen graag van je zodat we je verder kunnen helpen. 🙂

Reageer