Beantwoord

Agenda's niet te wijzigen op Iphone

• 26 november 2011
  • 10 reacties
  • 600 Bekeken

Nadat ik mijn nieuwe iphone heb ingesteld, kan ik de agenda's niet meer wijzigen, waar kan dit aan liggen?

Hoe moet ik dit wijzigen zodat de agenda's van de IMac wel te wijzigen zijn.

Bij de Iphone van mijn vrouw is dit wel goed gegaan.

Groet Peter
icon

Beste antwoord door jerrydon 26 november 2011, 21:25

Dan gaan we nu de gegevens van ical nakijken.
Ga naar je ical voorkeuren en daar zie je hoogstwaarschijnlijk bij accounts het me.com staan en aan de rechterkant bij gebruikersnaam het hele emailadres staan.
controleer het voor de zekerheid met het me account dat op je vrouws Iphone staat

Die zou je dan kunnen importeren op jou iPhone, let wel op dat je dan wel je juiste account instelling gebruikt (controleer dit ook weer met de iphone van je vrouw).

Als dat allemaal gelukt is, kijk dan voor de zekerheid ofdat de agenda van het me.com ook staat aangevinkt bij agenda's op jou iphone
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Hoogstwaarschijnlijk heb je op jou iphone de icloud ingesteld, daar staat dan de agenda aan.
En daarom kun je hem via jou telefoon niet wijzigen, zet je bij de icloud instellingen hem uit dan kun je hem wel weer wijzigen via jou iPhone.

Maar wil je de agenda op jou Imac gebruiken voor de iPhone dan moet je hem niet uitzetten.
Want gebruik je op je Imac het programma Ical voor je agenda?
want dan kun je of via icloud het laten syncen met je iPhone maar dan kun je dus niet via de iPhone de agenda aanpassen.

Maar laat je Ical syncen met je iPhone via een gmail account zul je dit moeten instellen via ical.

Dus laat even weten welke je gebruikt dan kan je eventueel helpen met de juiste instellingen
Hallo,

De agenda van Icloud staat niet (meer) aan maar ik kan de agenda's niet wijzigen.

Het verschil tussen de agenda van mijn vrouw en die van mij:

Ik heb de agenda van mijn Mac en zijn van .............@me.com
Dat zal de rede wel zijn maar ik weet niet hoe ik dit moet veranderen.
In de accounts instellingen "Email, contacten, agenda'szie ik bij haar ook geen Icloud staan en bij mij staat het ...........@me.com er niet in.
Reputatie 5
Zie je als je de Agenda open maakt op de iPhone rechtsbovenin wel een plusje staan?
waarmee je dus agenda punten mee kan aanmaken.

MAar maken jullie gebruik van dezelfde agenda, dus die van de imac?
Ja dat zie ik staan.
En ja we maken gebruik van dezelfde Ical agenda, die van de Imac
Reputatie 5
Dan gaan we nu de gegevens van ical nakijken.
Ga naar je ical voorkeuren en daar zie je hoogstwaarschijnlijk bij accounts het me.com staan en aan de rechterkant bij gebruikersnaam het hele emailadres staan.
controleer het voor de zekerheid met het me account dat op je vrouws Iphone staat

Die zou je dan kunnen importeren op jou iPhone, let wel op dat je dan wel je juiste account instelling gebruikt (controleer dit ook weer met de iphone van je vrouw).

Als dat allemaal gelukt is, kijk dan voor de zekerheid ofdat de agenda van het me.com ook staat aangevinkt bij agenda's op jou iphone
Je schrijft: "Die zou je dan kunnen importeren op jou iPhone, let wel op dat je dan wel je juiste account instelling gebruikt "

bedoel je een account toevoegen op de Iphone bij instellingen email,contacten,agenda's?
Reputatie 5
Ja klopt!
Sorry was ik vergeten te vermelden
Topic mag gesloten worden.

Heb aganda werkend, het moest inderdaad via bovenstaande wijze.

Ik ben geholpen.

Bedankt Jerrydon
Reputatie 5
Graag gedaan!

Reageer