Beantwoord

Al 20 uur Apple logo op mijn S5 ios 8

• 21 januari 2015
  • 8 reacties
  • 4405 Bekeken

hallo,
sinds gisteravond 22.00 uur alleen een apple logo op mn beeldscherm van mijn S5 ios 8 , weet iemand wat dit betekent .
bij voorbaat dank

jantjepantej
icon

Beste antwoord door Minty 21 januari 2015, 22:23

Hoi jantjepantje, welkom op het forum. :)

Een soft reset doe je door de aan/uit knop en de home knop tegelijkertijd in te drukken. Denk niet dat het helpt maar proberen kan geen kwaad.

Kijk anders eens op iOS: reageert niet of wordt niet ingeschakeld. Daar staat beschreven wat je kunt doen als bij het opstarten het scherm op het Apple-logo blijft hangen. De laatste optie is het herstellen van je iPhone via iTunes. Deze wordt dan helemaal gewist dus ik hoop dat je dan nog een recente backup hebt staan in de iCloud of op de pc.
Bekijk origineel

8 reacties

Heb je al een hard reset geprobeerd? Homeknop en volumeknop indrukken tot de telefoon herstart en heb je je toestel al eens aan itunes /pc gehangen?
Reputatie 5
Hoi jantjepantje, welkom op het forum. :)

Een soft reset doe je door de aan/uit knop en de home knop tegelijkertijd in te drukken. Denk niet dat het helpt maar proberen kan geen kwaad.

Kijk anders eens op iOS: reageert niet of wordt niet ingeschakeld. Daar staat beschreven wat je kunt doen als bij het opstarten het scherm op het Apple-logo blijft hangen. De laatste optie is het herstellen van je iPhone via iTunes. Deze wordt dan helemaal gewist dus ik hoop dat je dan nog een recente backup hebt staan in de iCloud of op de pc.
dank je voor de info klantexpert
Wat Minty een soft-reset noemt, noemen ze in apple-kringen wen hard-reset.
Een gedwongen herstart. Als de gewone herstart (soft) niet werkt.

Ik ben wel benieuwd of deze methode de iphone wel laat herstarten, wil je dat nog hier vermelden?
vooralsnog werkt alles weer naar behoren . ik moet er wel bij vermelden dat ik nog nooit een backup heb gemaakt en itunes gebruik ik nooit
O, dat is wel aan te raden, als er wat met je telefoon gebeurt ben je anders alles kwijt.
1. Opnieuw starten van de iPhone
2. Herstel de iPhone
3. Neem contact op met Apple
4. https://goo.gl/KJtwMB
Reputatie 7
Badge +20
Hi LiraCassidy,

Thanks voor de suggestie! Heb je dit probleem zelf ook ervaren? Hoe heb je het toen opgelost?

Reageer