Algemene WiFi vragen(/problemen)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

194 reacties

Reputatie 5
@FreBer

Ik raad je om even de WiFi-instellingen door te nemen via de handleiding van de BlackBerry Curve 8520. Vanaf pagina 250 gaat de handleiding over het instellen van WiFi.
Reputatie 2
Waarom wordt er als ik via mijn eigen router via wifi inlog op mijn internetverbinding toch kosten in rekening gebracht?. geld toch alleen voor gebruik 2G en 3 G verbinding
Reputatie 6
@instructeur

Wanneer je verbinding maakt via Wi-Fi worden er geen kosten in rekening gebracht voor internetverkeer, echter veel telefoons en applicaties controleren via 2g/3g of er updates zijn. Dit kun je uitschakelen in de telefoon of in de applicatie zelf.
Ik heb sindskort de Galaxy s, nu kan ik deze middels WIFI verbinden met mijn draadloze thuisnetwerk. Is dit Gratis? Aangezien ik mijn contract verlengd heb en nu nog geen internetbundel heb. Ik hoop snel wat te horen. GREETZ TREX
Reputatie 6
wifi is gratis (al zijn er ook betaalde wifi s) dit is je eigen netwerk
Reputatie 2
Ola!

Ik heb sinds 3 weken een blackberry curve 8520, en ik kon zonder problemen gebruik maken van mijn draadloze netwerk thuis. Echter sinds afgelopen zondag werkt het ineens niet meer. Als ik kijk bij connections zie ik het volgende staan:
Wifi staat aangevinkt, naam van het netwerk staat er ook bij (in het groen)
Echter daarachter waar eerder altijd een groen vinkje stond, staat nu een wit streepje..

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of wat het kan zijn?
Reputatie 2
Hoi,
ik heb geen internet in mijn bundel,kost het mij dan ook geld als ik wifi verbinding in mijn huis heb en ik op internet ga?
Reputatie 2
Hoi,
ik heb geen internet in mijn bundel,kost het mij dan ook geld als ik wifi verbinding in mijn huis heb en ik op internet ga?

Nee, dat zal je geen geld kosten.
Reputatie 2
Ola!

Ik heb sinds 3 weken een blackberry curve 8520, en ik kon zonder problemen gebruik maken van mijn draadloze netwerk thuis. Echter sinds afgelopen zondag werkt het ineens niet meer. Als ik kijk bij connections zie ik het volgende staan:
Wifi staat aangevinkt, naam van het netwerk staat er ook bij (in het groen)
Echter daarachter waar eerder altijd een groen vinkje stond, staat nu een wit streepje..

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of wat het kan zijn?

Schopje, niemand die weet wat het kan zijn? 😞
Reputatie 6
@fuifduif

Je kunt in je telefoon de Wi-Fi verbinding verwijderen en opnieuw toevoegen zoals je eerder hebt gedaan, de router bij jou thuis kan de telefoon niet herkennen of geen IP-adres toekennen. Ook kun je de router resetten (even in de handleiding kijken hoe dit bij jouw router moet)
Reputatie 2
@fuifduif

Je kunt in je telefoon de Wi-Fi verbinding verwijderen en opnieuw toevoegen zoals je eerder hebt gedaan, de router bij jou thuis kan de telefoon niet herkennen of geen IP-adres toekennen. Ook kun je de router resetten (even in de handleiding kijken hoe dit bij jouw router moet)

Router resetten was de oplossing, thx!
Reputatie 2
ik heb een noka 5800 Xpress music navigatie editie.
Ik maakt thuis via WLAN/WiFi verbinding met het draadloos internet van thuis.
Op school maak ik verbinding via het draadloos internet op school.
Dit hoort toch geen geld te kosten?
Op een of andere manier heb ik aan 16euro 'overige kosten'
Kan het ook zijn dat dit komt, doordat ik gisteren mijn abonnoment heb overgezet, van MyFaves naar Relax?
Ik snap er echt helemaal niets meer van.
En wanneer krijg ik nieuw 'beltegoed?' Is dat altijd op een bepaalde datum, of gewoon 1maart/april/mei enz?
Reputatie 6
ik heb een noka 5800 Xpress music navigatie editie.
Ik maakt thuis via WLAN/WiFi verbinding met het draadloos internet van thuis.
Op school maak ik verbinding via het draadloos internet op school.
Dit hoort toch geen geld te kosten?
Op een of andere manier heb ik aan 16euro 'overige kosten'
Kan het ook zijn dat dit komt, doordat ik gisteren mijn abonnoment heb overgezet, van MyFaves naar Relax?
Ik snap er echt helemaal niets meer van.
En wanneer krijg ik nieuw 'beltegoed?' Is dat altijd op een bepaalde datum, of gewoon 1maart/april/mei enz?
wifi thuis is gratis er word door tmobile nooit geld voor gerekend wel door sommige wifi s maar dan moet je betalen aan hun b.v vakantie parken enz. als je abonnement veranderd klop het de eerste dagen niet op de website naar een week is dat wel weer in orde (lees topic hier over) je nieuwe bel te goed krijg je allemaal op de dag erna dat je abonnement is begonnen dus dat is voor iedereen verschillend
Reputatie 2
@arie61
heel erg bedankt!
Dus ik moet over 1week weer even kijken en dan ishet weer in orde?
bedankt!
Reputatie 5
@robin3FM
Het kan te maken met de omzetting van de MyFaves naar de Relax.
Dit is gebeurd op 26/02/2011 en je bundels komen elke 1ste van de maand.
Reputatie 6
@arie61
heel erg bedankt!
Dus ik moet over 1week weer even kijken en dan ishet weer in orde?
bedankt!
graag gedaan
Reputatie 2
Als je toevallig internet hebt via XS4ALL dan kan je gratis gebruik maken van KPN hotspots op bijv. stations. Even hotspot zoeken op WiFi, krijg je een website kies je in het keuzeraampje
XS4ALL en dan inloggen met je inloggegevens van een van 5 e-mailadressen. Ik heb xs4allpack, zonder verbinding dus, voor 15 euro/maand. Of even langs de MacDonalds natuurlijk. WiFi zuipt wel je batterij leeg trouwens.:-)
Reputatie 6
er zijn genoeg vrije hotspots en wifi vrije internets daarvoor hoef je niks te betalen bij winkelcentrums kan je gewoon kiezen dus niet 15 euro betalen onzin
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het groot en daardoor onoverzichtelijk is geworden. Algemene vragen over WiFi kun je stellen in de categorie 'Op je mobiel' in het forum 'Mobiel internet'.

[/modbreekt]