Beantwoord

APPLE ID en wachtwoord vergeten

• 10 september 2018
  • 1 reactie
  • 530 Bekeken

ik was mijn iPhone 7 een paar weken kwijtgeraakt inmiddels heb ik die weer gevonden maar toen was ik mijn toegangscode vergeten dus liet ik mijn iPhone resetten maar nu weet ik mijn Apple ID en mijn wachtwoord niet meer en als ik contact op neem met APPLE dan moet ik het online doen maar ik heb mijn e-mail (e-mail verwijderd door moderator) op 2 telefoons gebruikt dus als ik het online doe krijg ik de verkeerde APPLE ID ik hoop dat u mij kunt helpen
met vriendelijke groet
R.hopic
icon

Beste antwoord door Hajar 11 september 2018, 10:20

Hi gipsyboy,

Ik denk graag met je mee! Heb je dat e-mailadres op 2 Apple toestellen gebruikt? Miischien is het een idee om je e-mailadres op het ene toestel te wijzigen. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je je Apple ID kan terugvinden en hoe jij je account kan herstellen. Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi gipsyboy,

Ik denk graag met je mee! Heb je dat e-mailadres op 2 Apple toestellen gebruikt? Miischien is het een idee om je e-mailadres op het ene toestel te wijzigen. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je je Apple ID kan terugvinden en hoe jij je account kan herstellen. Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer