Beantwoord

Apple iPhone 8 Plus - netwerkproblemen (Noord-Holland)

Tot december 2017 zorgeloos kunnen bellen en gebeld worden alsook internetten met mijn apple iphone 8 plus op het netwerk van T-Mobile, momenteel zowat onbereikbaar, elke dag een sms dat ik een oproep gemist heb, maar telefoon is niet over gegaan, als die overgaat en ik opneem, vaak geen geluid/telefoon blokkeerd, nauwelijks zelf kunnen bellen en internet buiten in NL is werkelijk een drama geworden.... Alles al geprobeerd (soft/hard resets, nieuwe simkaart, herstellen netwerk instellingen, simkaart gewisseld naar een iphone 7 plus (daar doet die het wel keurig), etc) het probleem komt elke keer weer terug. Wordt er zo langzamerhand moedeloos van en met een vrouw die af en toe medische hulp nodig heeft, maakt dit het probleem alleen nog maar frustrerender.

Ik hoor graag een eerlijke en duidelijke status update van Tmobile, hoe het er met dit probleem voorstaat. En een realistische inschatting met betrekking tot een oplossing.
Momenteel betaal ik 55€ maandelijks en kan jullie netwerk simpelweg niet gebruiken.
Een dekkingsklacht is reeds gemeld.
icon

Beste antwoord door David 29 december 2017, 09:39

Hoi Ramon,

Ik snap heel goed dat je dan goed bereikbaar moet zijn en er moedeloos van wordt dat jouw iPhone het niet goed doet! Je hebt ook in ons algemene topic gereageerd en daar staat het laatste nieuws wat er over dit probleem te melden was. Er wordt op dit moment keihard, in samenwerking met Apple, gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. De dekkingsklacht zorgt er in ieder geval voor dat het duidelijk is dat jij hier ook last van hebt! Dit wordt zo spoedig mogelijk opgepakt.

Als wij een update te melden hebben, zullen we dat in het algemene topic doen. Om dubbele topics te voorkomen, gaat dit topic op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ramon,

Ik snap heel goed dat je dan goed bereikbaar moet zijn en er moedeloos van wordt dat jouw iPhone het niet goed doet! Je hebt ook in ons algemene topic gereageerd en daar staat het laatste nieuws wat er over dit probleem te melden was. Er wordt op dit moment keihard, in samenwerking met Apple, gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. De dekkingsklacht zorgt er in ieder geval voor dat het duidelijk is dat jij hier ook last van hebt! Dit wordt zo spoedig mogelijk opgepakt.

Als wij een update te melden hebben, zullen we dat in het algemene topic doen. Om dubbele topics te voorkomen, gaat dit topic op slot.