Beantwoord

Apple oordopjes stuk

• 29 december 2017
  • 5 reacties
  • 1004 Bekeken

Ik heb sinds midden november een iphone 8 plus. En de oordopjes die er bij zitten doen het niet meer. Als ik met oordopjes bel hangt het zomaar van zelf op en ook als ik muziek luister gaat het naar de volgende nummer. De punt dat er in gaat zit niet meer goed zit dus los en volgens mij komt het daardoor. Ik heb ook begrepen dat je 1 jaar lang garantie hebt. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2018, 09:29

Hoi Ngcn,

Sorry voor de late reactie, deze is er per ongeluk doorheen geslipt! Trouwens, wat tof dat je een nieuwe iPhone 8 Plus hebt! Ik ben een beetje jaloers. :8

Bij een mooie telefoon horen natuurlijk wel werkende oordopjes, zeker als je wilt genieten van jouw favo muziek! Ben je inmiddels al langs een Apple store geweest? Zo niet, dan kun je de oordopjes natuurlijk ook via ons ter reparatie opsturen. Houd er wel rekening mee dat bij gebruikersschade geen garantie geldt. Het is aan de monteur om te bepalen of dat het geval is.

Laat me maar weten of je de oordopjes via T-Mobile wilt opsturen, dan zal ik jou de instructies daarover direct toesturen! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Je kunt het eens rechtstreeks bij Apple proberen. Vaak kun je rechtstreeks in de Apple stores terecht voor support nadat je een case hebt geopend. https://support.apple.com/
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ngcn,

Sorry voor de late reactie, deze is er per ongeluk doorheen geslipt! Trouwens, wat tof dat je een nieuwe iPhone 8 Plus hebt! Ik ben een beetje jaloers. :8

Bij een mooie telefoon horen natuurlijk wel werkende oordopjes, zeker als je wilt genieten van jouw favo muziek! Ben je inmiddels al langs een Apple store geweest? Zo niet, dan kun je de oordopjes natuurlijk ook via ons ter reparatie opsturen. Houd er wel rekening mee dat bij gebruikersschade geen garantie geldt. Het is aan de monteur om te bepalen of dat het geval is.

Laat me maar weten of je de oordopjes via T-Mobile wilt opsturen, dan zal ik jou de instructies daarover direct toesturen! 🙂
Het liefst via t mobile want ik kom nooit in de buurt van de apple stores.
If you are facing issues with your earphones, try them out with another phone. It might be possible that the problem is with the jack. If earphone workes with the other phone, take phone to the service centre to repair the jack.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ngcn,

Dan gaan we dat voor je regelen!

Misschien kom je wel eens langs een T-Mobile Shop? Dan zou je direct even binnen kunnen wandelen om dit te regelen. Anders ga ik het voor je oppakken! Zou je mij dan via een privébericht het IMEI-nummer van jouw iPhone kunnen sturen? Deze heb ik nodig om jouw verzoek te verwerken.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet en hopelijk kun je dan gauw weer muziek luisteren! :)

@Googlehelp, thanks for your advice!

Reageer