Vraag

Apple tv+ activeren

• 1 november 2019
  • 4 reacties
  • 289 Bekeken

Ik heb een nieuwe iPhone daar zou een jaar lang gratis abonnement bijzitten voor Appletv+ maar ik krijg alleen maar te zien een kleine proefperiode van een maand en daarna betalen per maand.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @babbel34,

Ik heb even wat rondgezocht over het activeren van Apple TV+. Heb je de nieuwste versie van iOS geinstalleerd? Wat ik zo kan lezen moet je minimaal iOS 13.2 draaien om de aanbieding te kunnen krijgen. Ik neem aan dat je al met je Apple ID bent ingelogd op je nieuwe apparaat, aangezien dat standaard gevraagd wordt tijdens de eerste opstart van het apparaat.

Wanneer heb je de iPhone geactiveerd? De aanbieding geldt namelijk pas als je apparaat op 10 september of later geactiveerd is.

Ik lees trouwens dat er wel meer mensen zijn die moeite hebben met de activatie, dus Apple kan hier nog van leren ;)

Laat je even weten of het gelukt is? Anders kan ik namelijk nog even voor je verder zoeken.

-Gilbert

Inloggen op tv.apple.com met je Apple id, daar kun je het aanvragen als het niet automatisch is gegaan.

dan krijg je ook de melding tot wanneer het geldig us

Ja na de update van de iphone is het gelukt maar nu moet je met een creditkaart je aanmelden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi@babbel34,

Deze actie staat los van ons (T-Mobile), dus als je er vragen over hebt dan raad ik je aan om deze bij Apple Support te stellen. Het komt vaker voor dat je een promotie gratis af kunt nemen en daar ook een creditcard of andere betaalwijze moet doorgeven. Het zou dus kunnen dat dit een van de voorwaarden van Apple is voor deze actie.

Hopelijk kunnen zij je hier snel uitsluitsel over geven!

Reageer