Beantwoord

Apple Watch 3 Cellular

• 27 september 2017
  • 4 reacties
  • 1523 Bekeken

Ik begrijp uit de form berichten dat T-Mobile NL momenteel geen e-Sim optie bied!
Wat ik graag zou willen weten voor dat ik überhaupt een Apple Watch ga aanschaffen is T-Mobile NL van plan te investeren in deze technologie en op welk termijn dat dan is. Anders koop ik nu een Apple Watch 3 WiFi en komt T-Mobile NL in januari 2018 met een e-Sim oplossing waar de Apple Watch Cellular wel op werkt. Dan baal ik natuurlijk achteraf behoorlijk.
icon

Beste antwoord door Rosan 27 september 2017, 18:02

Op dit moment bied Apple de E sim Apple Watch niet eens aan in Nederland dus zolang dat niet gebeurt kan T Mobile het ook niet ondersteunen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Dan koop je nu een Apple Watch 3 met Cellular, gebruikt die als een Apple Watch 3 met Wifi. Koop je voor 80euro je balen af 😉
Badge +13
Op dit moment bied Apple de E sim Apple Watch niet eens aan in Nederland dus zolang dat niet gebeurt kan T Mobile het ook niet ondersteunen.
Maar als je de Apple Watch in Duitsland haalt, werkt deze dan op dezelfde frequentie als in NL? Dus ik zou in Duitsland de watch kunnen halen en als T-mobile dan over de brug komt, de sim erin doen? Apple zegt dat hele issue hardwarematig is, dus check ik het maar even..

Trouwens, kan toch niet zo zijn dat je als T-mobile deze markt (wearables) niet oppakt??? Maar dat is mijn bescheiding mening als marketeer :-)

Link naar overzicht van de ondersteunde frequenties: https://www.apple.com/watch/cellular/
Reputatie 7
Badge +20
Hi EsZenz,

Je hebt in dit topic al een antwoord gekregen van CrisTien. Zou je het bij één topic kunnen houden voor jouw vraag? Aangezien ook in dit topic niet verder gereageerd is, gaat dit topic op slot. Verdere discussie kan in het andere topic.