Beantwoord

Apps downloaden op iPhone SE

Hallo,
Ik heb sinds gisteren een Iphone SE met T-mobiel prepaid. Alleen ik kan mijn eigen gedownloade apps niet activeren voor mobiele data, maar de standaard apps kan ik wel op 4G openen. Wie kan mij hier bij helpen?
icon

Beste antwoord door Rosan 18 juni 2017, 09:32

Beste, dat is heel logisch iedereen wil zijn telefoon zelf inrichten als je naar de app store (blauwe app) gaat kan je daar alle apps zoeken en op je toestel zetten.
Ik zou dit overigens echt op WiFi doen anders ben je zo door je het tegoed heen.

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo, ik wil je graag helpen, maar ik begrijp de vraag niet. Wat bedoel je met " ik kan mijn eigen gedownloade apps niet activeren voor mobiele data "? Kun je een voorbeeld geven?

Naar mijn idee werken alle apps zowel op wifi als op het mobiele netwerk. Maar in de app INSTELLINGEN kun je wel apps uitsluiten van mobiel dataverbruik. Zie screenshots.
Nou bij mij staan alleen de apps van apple zelf en whatsapp of snapchat staat er dan niet tussen.
Reputatie 6
Badge +13
Beste, dat is heel logisch iedereen wil zijn telefoon zelf inrichten als je naar de app store (blauwe app) gaat kan je daar alle apps zoeken en op je toestel zetten.
Ik zou dit overigens echt op WiFi doen anders ben je zo door je het tegoed heen.

Reageer