Beantwoord

Barst in scherm

• 13 april 2018
  • 2 reacties
  • 925 Bekeken

Vanmorgen zag ik dat er een lichte barst en of scheur links boven in mijn scherm zat. Ik hoop dat het alleen mijn screen protector is maar ik durf niet om hem los te halen mocht het wel een barst wezen. Ik heb het toestel niet laten vallen en of gestoten dat ik weet. Het toestel is nog geen half jaar oud zou hij onder garantie voorwaarden nog gerepareerd kunnen worden mocht het niet alleen mijn protector waar de barst in zit wezen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 april 2018, 14:05

Thanks ReadyPlayerOne voor het meedenken!

Dat is inderdaad even spannend, of de barst in de screen protector zit of het toestel zelf!

Om even in te haken op jouw vraag. Eigenlijk vallen barsten vrijwel altijd onder gebruikersschade en daardoor niet onder de garantie. Uiteraard zal je toestel in zo'n geval wèl weer helemaal picobello in orde voor je gemaakt worden bij een reparatie en dat is dan wel weer heel fijn! 🙂

Ik ben benieuwd hoe het afloopt, Mrduiveltje! Laat je het ons weten?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Of het onder garantie valt is lastig te zeggen. Als het een fabricage-fout is dan kan het zijn dat de fabrikant het wil repareren of je een ander toestel geeft.
Het verschilt nog wel een per fabrikant hoor. Ik weet niet welk merk en model toestel je hebt.
Ik zou zeker eerst kijken of het niet de screen protector is. Die kan je vaak nog wel makkelijk vervangen.
En je kan altijd vragen aan de reparatie service van T-Mobile. Die zijn online, maar ook in enkele winkels geloof ik.
Reputatie 7
Badge +19
Thanks ReadyPlayerOne voor het meedenken!

Dat is inderdaad even spannend, of de barst in de screen protector zit of het toestel zelf!

Om even in te haken op jouw vraag. Eigenlijk vallen barsten vrijwel altijd onder gebruikersschade en daardoor niet onder de garantie. Uiteraard zal je toestel in zo'n geval wèl weer helemaal picobello in orde voor je gemaakt worden bij een reparatie en dat is dan wel weer heel fijn! 🙂

Ik ben benieuwd hoe het afloopt, Mrduiveltje! Laat je het ons weten?

Reageer