Beantwoord

Bel probleem iPhone 8plus & T-Mobile netjes opgelost

Ik heb geen vraag, wil even mijn complimenten doen richting T-Mobile.
Ik heb jaren Android toestellen gehad, nooit geen problemen gehad met netwerk of wat dan ook, sinds november vorige jaar ben ik over gestapt naar Apple [ Iphone 8 plus ].
Sinds dien ondervond ik problemen met het bel gedeelte, iedere keer vielen de gesprekken weg, wat een ergernis!!
Contact opgenomen met Apple, hun het verhaal uitgelegd, ik kon het toestel opsturen voor reparatie, ga geen nieuwe toestel opsturen voor reparatie, heb het toestel net, zag ook niet in wat er gerepareerd moest gaan worden.
Kort om, ik kreeg geen nieuwe Iphone van Apple, een hele slechte service !!
Mijn eerder contact via forums van T-mobile heeft helaas niets opgeleverd, toen maar eens telefonisch contact opgenomen met T-mobile.
Er werd mij toegezegd dat mijn Iphone omgeruild zou worden voor een nieuwe Iphone, zodat waarschijnlijk het probleem opgelost zou zijn.
De nieuwe Iphone was twee dagen later al in mijn bezit, de oude Iphone weer terug genomen.
Tot op heden ondervind ik GEEN bel problemen meer, alles werkt gelukkig weer naar wens.
Daarom gaat mijn lof ook uit naar T-Mobile, ben al meer dan 10 jaar klant van T-Mobile, met zulke service blijf ik bij jullie.

Een top bedrijf.
Zeer tevreden klant
icon

Beste antwoord door Hajar 25 februari 2018, 11:31

Hi Rubingh,

Wat een leuk compliment! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat je goed bent geholpen. Wij hopen je nog een lange tijd te voorzien van goede service! Als je in de toekomst weer vragen hebt, weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je een hele fijne zondag!:$

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rubingh,

Wat een leuk compliment! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat je goed bent geholpen. Wij hopen je nog een lange tijd te voorzien van goede service! Als je in de toekomst weer vragen hebt, weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je een hele fijne zondag!:$
I don't know Dutch, so I translated your message and as far as I understand T-mobile provided you a new phone for solving the problem. Good for you.

I'm new in the country and started my subscription on 18th of Jan. Since that day, I only succeeded in making 17 minutes of call and paid nearly 120 euros for this. I have an Iphone X which everyone knows is a thousand euros device but cant make even a single call.

Everytime I contact with costumer service & t-mobile shops, they keep telling me this is a very common problem with Iphone X, Iphone 8 and 8 plus customers and they are looking for the solution, but I still cant use the device. They keep taking notes, but nothing, nothing and nothing.

I am very dissappointed with T-mobile. I am going to make another subscription with a device for my wife next week, but because of T-mobile's performence most probably I'm going to choose another provider.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Scaglar,

Hopefully we can provide you with a better solution! I've noticed that there already has been a case, regarding this issue and there is a possibility that it's a network issue. Can you sent me a private message with the IMEI number and the version of your iPhone X (which capacity it has)? I would also recommend you'd try your sim card in another phone, to see if it is an issue with your device or the network. From that point on, I can help you with the next steps to get this fixed! 🙂
Ik wil ook even reageren op bovenstaande. Ik heb sinds december ook een iphone x aangeschaft bij de mediamarkt. Ik ben al jaren klant bij t-mobile en heb nooit problemen ondervonden.
Sinds het begin van de iphone x horen mensen mij heel slecht en vallen gesprekken spontaan uit. Contact opgenomen met T-mobile. Ze zouden een case aanmaken en daarna werd ik terug gebeld. Gezien de iphone bij de mediamarkt is gekocht, moest ik hem daar ter reparatie aanbieden.
Dat is natuurlijk onzin, aangezien het aan de provider ligt in dit geval. Als ik er een sim kaart van een andere provider in stop zijn er geen problemen.
Ze hebben me destijds ook aangegeven dat ze voorlopig mijn data bundel kostenloos verhogen. Zodat ik via data gesprekken kan voeren zolang. Dit hebben ze gedaan maar gisteren kreeg ik opeens gewoon een factuur van de verhoogde databundel??

Dus resumee,

ik heb een iphone x van 1400 euro met een t-mobile sim only abb waarmee ik niet kan bellen. En het kostenloos verhogen van mijn databundel is ook maar twee maanden geldig en dan moet ik opeens daarvoor ook nog extra gaan betalen? Het enige alternatief wat ik kan bedenken is overstappen op een andere provider, want dit werkt zo echt niet 😢
Reputatie 6
Badge +18
Hoi Kome,

Dat moet natuurlijk netjes opgelost worden! Inmiddels is het proces wat wij hierin hanteren iets veranderd, dus ik zou graag een nieuwe case voor jou aan willen maken. Kun je mij een privébericht sturen met daarin het betreffende IMEI-nummer, type toestel (b.v. iPhone X 64GB ) en één of meerdere terugbelnummers waarop wij je kunnen bereiken? Wij nemen dan contact met jou op om samen tot een goede oplossing te komen.

Ik zie je berichtje tegemoet!
Ook ik heb sinds de releas een iPhone X. Al jaren met dikke tevredenheid klant bij Tmobile. Sinds afgelopen jaar voor het eerst een Sim only go unlimited genomen wat mij uitstekend bevalt. Echter merk ook ik dat de gesprekken vaak na 10 tot 30 seconden ineens uitvallen. Nu vertelde een collega mij dat dit probleem aan het toestel in combinatie met tmobile ligt. En na wat speuren blijkt dit inderdaad een veel voorkomend verhaal te zijn. Ik heb mijn iPhone via de Apple store aangeschaft, maar bellen is nu waardeloos. Ik mag nu gaan verlengen maar twijfel ontzettend of ik weg wil bij tmobile ivm dit probleem. Ik heb het namelijk geprobeerd met een simkaart van KPN en ik had 0 problemen hierna. Het ligt dus echt aan het netwerk van tmobile op de een of andere manier.
Wat kan tmobile voor mij hierin betekenen?

Mvg,
Robbert
Reputatie 6
Badge +18
Hoi Robbert,

Begrijpelijk dat je hierdoor twijfelt en een kans voor ons om te bewijzen dat je lekker bij T-Mobile moet blijven! ;)

Ook van jou ontvang ik graag het betreffende IMEI-nummer, type toestel (b.v. iPhone X 64GB ) en één of meerdere terugbelnummers in een privéberichtje. Ik ga het dan doorzetten zodat er contact met jou opgenomen wordt en een oplossing geboden kan worden! Ik kan je verzekeren dat het niet nodig is om over te stappen naar een andere provider. :8
Hartelijk dank. Ik ben benieuwd.
Reputatie 6
Badge +18
Hoi Robbert,

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens!

Daar ben ik meteen mee aan de slag gegaan; ik heb dit doorgezet, zodat er contact met je opgenomen kan worden en je dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. 🙂 Je hoort van ons!
Ik zou ook graag compensatie zien voor de afgelopen probleem maanden sinds ik mijn iPhone X heb.. Kan ik daarvoor ook mijn gegevens sturen Jaimy?
Reputatie 6
Badge +18
Hoi Jorgb,

Thanks voor je berichtje! Als je problemen hebt je jouw iPhone, dan moet dat natuurlijk opgelost worden!

De procedure is inmiddels iets veranderd, maar nog steeds zorgen we natuurlijk voor een goede oplossing!

Ik wil je aanraden het toestel ter reparatie aan te bieden; het toestel wordt dan uitgebreid onderzocht en op basis daarvan wordt het toestel gerepareerd of je krijgt een vervangend toestel! Op dit moment is de gemiddelde reparatietijd van Apple 8 dagen, dus je zal het toestel weer supersnel in handen hebben!

Heb je meer vragen, let me know!
Ook hier al maanden een klacht met mijn zakelijke abonnement. In het begin deed mijn Iphone 8 Plus het prima, maar de laatste maanden moet ik een geluksdag hebben om fatsoenlijke telefoongesprekken te kunnen voeren met mijn klanten. Andere dagen valt alle verbinding binnen 30 seconden of eerder weg, en internet is ook niet stabiel.

Oplossingen worden niet geboden, behalve de 'stuur 'm op, dan kijken wij of deze gerepareerd kan worden (wat dus niet kan omdat het een hardware fout is, dus dat lijkt me overbodige moeite) en hopelijk heb je met 2 weken een toestel terug'. Hoe verwacht T-mobile dat ik dit in de tussentijd doe? Hoe ga ik het contact met mijn klanten houden. T-mobile verwacht dat ik maar een extra toestel heb liggen? En wat krijg ik terug? Een 2e hands toestel? Terwijl ik dit nieuwe toestel pas een aantal maanden heb.
Het lijkt me dat ik gewoon recht heb op een NIEUW toestel dat wel werkt. We betalen er genoeg voor in ieder geval, dus een refurbished lijkt me een belachelijke deal.

Het is een bekend probleem maar T-mobile lijkt niet met oplossingen te komen.

Ik vraag me af hoe jullie dit goed gaan oplossen, ik wil een écht nieuw toestel bij afgeven van dit toestel met problemen, zodat ik zorgeloos kan bellen met mijn klanten.
Mijn oplossing die werd geboden na alle vragen van de helpdeskmedewerker, was het herstellen van de netwerkinstellingen. Heeft het helaas ook niet opgelost. Ik mijn iPhone X 64gb ook via tmobile aangekocht. Ik hoop na mijn bericht op een passende en definitieve oplossing. Het zou zonde zijn dat we na bijna 20 jaar afscheid van elkaar moeten nemen😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Esther en Invincible666,

Ik begrijp dat jullie dit zo snel mogelijk opgelost willen hebben! Het proces loopt nu als volgt; het toestel moet eerst ter reparatie aangeboden worden. Ik snap dat jullie je toestel niet willen missen, maar op dit moment is de gemiddelde reparatietijd van Apple 8 dagen en dus hebben jullie het toestel razendsnel weer in huis! Hebben jullie de mogelijkheid om een oud toestel te lenen van vrienden of familie? Wanneer je het toestel opstuurt ter reparatie, dan zal het toestel uitgebreid onderzocht worden en op basis daarvan wordt gekeken wat de beste oplossing is. Het toestel kan gerepareerd worden en als dat niet lukt, dan krijg je een omruiling. Je kan je toestel heel eenvoudig via deze pagina ter reparatie aanbieden.

Ik hoop dat het zo lukt. Als er nog andere vragen zijn, laat het mij weten.
Hi Hajar,

volgensmij is het probleem al een lange tijd bekend en erg duidelijk (het toestel kan niet gerepareerd worden), dus onderzoek naar het toestel lijkt me een beetje overbodig en zonde van de tijd... Ik heb niet de mogelijkheid een oud toestel van iemand te lenen in de tussentijd en gezien het om een zakelijk abonnement gaat moet ik bereikbaar zijn voor mijn klanten.

Ik vind de oplossing van dit bekende probleem erg slecht.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Esther,

Ik begrijp dat je liever niet zonder telefoon komt te zitten, maar gezien het feit dat het toestel onderzocht moet worden voor er actie ondernomen wordt, raad ik je toch aan het toestel spoedig ter reparatie aan te melden. De onderzoeken worden op het moment zeer snel gedaan, dus je zit niet te lang zonder telefoon.

Hopelijk lukt het om snel de iPhone aan te melden, zodat je deze ook weer snel in handen hebt!
Hallo Esther en Tmobile,
Ik heb hetzelfde probleem al maanden en krijg ook, naast alle foute adviezen, deze oplossing aangeboden.
Inmiddels heb ik een onverzekerd toestel, omdat een medewerker van T-mobile zei dat ik een melding bij de verzekering moest doen zodat het wel direct omgeruild kon worden. Dat lukte (achteraf gezien) natuurlijk niet en nu is mijn dekking tijdelijk opgeheven totdat het toestel is gerepareerd😡. Fijn dus als ik mijn toestel nu laat vallen is de schade niet gedekt!!

Ik mag wel een simpel toestel via t-mobile kopen en dan is t-mobile eventueel bereid die kosten te vergoeden. Heel raar...en waarschijnlijk zegt de volgende medewerker van T-mobile dan dat niet juist was.

Ik heb een flinke juridische achtergrond.
Op dit moment overweeg ik om mij te beroepen op artikel 3:44 BW (bedrog/dwaling). T-mobile wist namelijk van de problemen toen zij mij dit abonnement met toestel adviseerden bij verlenging. Als zij mij de problemen hiermee hadden gemeld had ik natuurlijk nooit deze overeenkomst gesloten. Dat maakt dat de overeenkomst vernietigbaar is en ik van mijn slechte deal af kan komen.

Reageer