Beantwoord

Belprobleem iPhone 8

• 16 februari 2018
  • 3 reacties
  • 284 Bekeken

Dag

Ik heb al een aantal reacties gelezen van andere gebruikers die de dezelfde belproblemen met de iPhone 8 als ik. Nu las ik in een bericht dat er gebruik gemaakt moest worden van het reparatieproces. In dat zelfde bericht stond ook alweer een nieuwe update dat jullie hier een nieuwe procedure voor hebben en dat ik dan contact moest opnemen, dus bij deze, hieronder heb ik de link geplaatst van het bericht wat ik bedoelde:
https://forum.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693/index1.html

Groet, Thomas
icon

Beste antwoord door Sam- 20 februari 2018, 12:41

Hoi Thomas,

Sorry voor onze late reactie. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en heb onze collega's geïnformeerd over je problemen met de iPhone 8. Zij bellen je deze week nog om je van een oplossing te voorzien. Let wel op dat ze met een afgeschermd nummer bellen. Druk deze dus niet weg. ;)

Hey Hans,

Ook voor jou willen we natuurlijk een oplossing hebben. Zou je mij in een privébericht het IMEI nummer van je toestel kunnen sturen en een alternatief nummer waar we je op kunnen bereiken? Alvast bedankt!
Bekijk origineel

3 reacties

Ik ben wel benieuwd naar de oplossing. Ik heb een IPhone 8. Ik word soms gebeld en merk dat pas , als er een een sms verschijnt dat er een voicemail is ingesproken. In de recente oproepen staat dan niets. Soms als ik bel hoor ik helemaal niets, geen beltoon oid. Beetje lastig, ik ben arts en heb bereikbaarheidsdiensten. Het lukt dan niet om iemand te bereiken.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Thomas,

Sorry voor onze late reactie. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en heb onze collega's geïnformeerd over je problemen met de iPhone 8. Zij bellen je deze week nog om je van een oplossing te voorzien. Let wel op dat ze met een afgeschermd nummer bellen. Druk deze dus niet weg. ;)

Hey Hans,

Ook voor jou willen we natuurlijk een oplossing hebben. Zou je mij in een privébericht het IMEI nummer van je toestel kunnen sturen en een alternatief nummer waar we je op kunnen bereiken? Alvast bedankt!
Hallo allemaal,

Ik heb mijn nieuwe iPhone8 gekocht bij de mediamarkt, gewoon een los toestel zonder abonnement. Tmobile simkaart overgezet vanuit mijn iphone6s die altijd zonder problemen werkte met tmobile en ja hoor, na een tijdje begon mij ook op te vallen dat bij veel gesprekken de verbinding wegvalt, inmiddels heb ik het 8 van de 10 keer, het wordt steeds erger. Apple heeft het toestel helemaal nagekeken, niets te vinden. Een ander toestel is dus geen oplossing. Inmiddels vandaag voor de 4e keer met T-mobile gebeld maar helaas steeds meer dan 25 minuten in de wacht. Het wordt tijd dat Youp van ‘t Hek weer eens gaat twitteren, wanneer gaat t-mobile toegeven dat het netwerk issues heeft i.c.m. deze telefoon? En wanneer kunnen ze iets zeggen over een oplossing? Dan weet de klant waar hij aan toe is, snap wel dat het geen goede reclame is, maar deze situatie maakt het juist alleen maar slechter. Volgens mijn rechtsbijstand kunnen ze het contract met 1 briefje beëindigen, maar moet je dat willen? Als er maar een oplossing in het verschiet is, dan is er ruimte voor begrip en wat geduld!

Reageer