Beantwoord

Beperkingcode

• 10 maart 2016
  • 4 reacties
  • 161 Bekeken

Hoe krijg ik er die af
icon

Beste antwoord door Hajar 10 maart 2016, 16:00

Hi Mia,

Welkom op ons Forum!

Kun je aangeven wat er precies aan de hand is met je toestel? Wellicht kunnen we samen een oplossing bedenken? Als je jouw toestel terug wilt zetten naar fabrieksinstellingen dan kun je onze toestelhulp pagina bezoeken en de iPhone die jij hebt selecteren. Op deze pagina kun je de instructies vinden om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back-up van je gegevens voordat je jouw toestel reset.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Wil mijn yfoon na fabriekinstelingen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mia,

Welkom op ons Forum!

Kun je aangeven wat er precies aan de hand is met je toestel? Wellicht kunnen we samen een oplossing bedenken? Als je jouw toestel terug wilt zetten naar fabrieksinstellingen dan kun je onze toestelhulp pagina bezoeken en de iPhone die jij hebt selecteren. Op deze pagina kun je de instructies vinden om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back-up van je gegevens voordat je jouw toestel reset.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Ik wil mijn telefoon formateren amar krijg een beperkingscode te zien die ik niet weet
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Omdat ik ook niet direct het antwoord weet, heb ik meteen met jou meegezocht en ik zie hier bijvoorbeeld een forumtopic van onze collega's van KPN. Daar zijn een aantal klanten met hetzelfde probleem en zij dragen verschillende oplossing aan. Je kunt ook contact opnemen met Apple, zodat zij je door de stappen heen helpen! Ik hoop dat het zo lukt!

Reageer