Beantwoord

Beschikbaarheid IPhone 6S 64GB

• 3 december 2016
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengt i.c.m. een IPhone 6S 64GB. Nu is er echter onduidelijkheid ontstaan over de beschikbaarheid van dit toestel. Klopt het dat dit toestel niet meer leverbaar gaat zijn i.c.m. Een T-mobile abonnement? Of wordt dit toestel binnenkort weer uitgeleverd?

Hoor het graag want anders moet ik op zoek naar een nieuwe aanbieding.

Ricardo
icon

Beste antwoord door Sam- 3 december 2016, 16:53

Hoi Rico,

Goed dat je dit voor de zekerheid navraagt bij ons. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat je te wachten staat.

De iPhone 6S 64GB is bij ons uitgefaseerd, dit betekent dat deze niet meer door ons aangeboden gaat worden. Je zou in het overzicht op onze website dus een andere model iPhone kunnen kiezen of voor de 32GB variant kunnen gaan. Het is uiteraard nog wel mogelijk om via een externe partij als GSMWeb.nl een vernieuwing te doen in combinatie met een toestel dat zij aanbieden.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rico,

Goed dat je dit voor de zekerheid navraagt bij ons. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat je te wachten staat.

De iPhone 6S 64GB is bij ons uitgefaseerd, dit betekent dat deze niet meer door ons aangeboden gaat worden. Je zou in het overzicht op onze website dus een andere model iPhone kunnen kiezen of voor de 32GB variant kunnen gaan. Het is uiteraard nog wel mogelijk om via een externe partij als GSMWeb.nl een vernieuwing te doen in combinatie met een toestel dat zij aanbieden.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Kan ik er vanuit gaan dat ditzelfde geldt voor de IPhone 6S 128GB ??
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rico,

Dat klopt inderdaad. Ook de iPhone 6S 128 GB is inmiddels uitgefaseerd.

Reageer