Vraag

Bestelling Iphone X geannuleerd??

• 27 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Beste T-mobile.

vanochtend om 9.01 zat ik klaar om de nieuwe iphone X te bestellen dit is ook vlekkenloos gelukt en om 9.03 was de telefoon besteld.
ik zou binnen binnen 10 minuten een mail krijgen ter bevestiging.
om 13.00 kreeg ik netjes een smsje van jullie dat het erg druk was en dat alles goed is ontvangen en de mail vertraagt is. erg netjes.
echter om 16.34 kreeg ik de vriendelijke boodschap van jullie dat mijn bestelling was geannuleerd zonder reden!
ik heb toen de klantenservice van jullie gesproken en werd mij verteld dat door een fout van het systeem de ingangsdatum verkeert stond en automatisch de order is geannuleerd!??
het enige wat er gedaan kon worden is opnieuw een bestelling maken en daar mee klaar.

ik vind het niet normaal dat een klant moet lijden omdat het systeem van T-mobile een fout heeft gemaakt en ik opnieuw een aanvraag moet doen en lekker achterin de rij kom te zitten. Wat eigenlijk inhoud dat ik rond de kerst een keer (met geluk) mijn telefoon krijg.
ik zit natuurlijk niet voor niks om 9:01 op jullie website!

allemaal super maar ik accepteer niet dat als T-mobile een fout maakt met een bestelling en dan totaal niks meer kan doen voor iemand die al meer dan 10 jaar klant is.

ik hoop dan ook dat hier aandacht aan besteed wordt, en dat T-mobile hun eigen fouten terug draait! 😠

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Mmmm fouten maken is menselijk. Weet zeker dat ze dat niet bewust hebben gedaan en T-mobile er ook niet blij mee is.
Gelukkig zijn wij allemaal klanten en krijgen allemaal dezelfde behandeling of je nu 10 jaar of 1 maand klant bent.

Wie weet komt je telefoon toch wel eerder, en anders heb je iets om naar uit te kijken.
Veel plezier en straks succes met je mooie IPhone 👍🏻

Reageer