Beantwoord

Bezorging toestel

• 19 december 2020
  • 1 reactie
  • 328 Bekeken

Beste, na net een halfuur telefonisch contact te hebben gehad met een medewerker werd ik niet veel wijzer en werd ik verwezen naar dit forum. Ik kon afgelopen maandag mijn iPhone 12 Pro Blauw 256GB ophalen in de winkel, hier had ik een sms van gekregen van T-Mobile. Helaas was ik niet in staat hem toen op te halen en moest ik wachten totdat die bezorgd zou kunnen worden. Nu staat er bij mijn bestelstatus dat mijn toestel nog niet voorradig is en dat ik moet blijven wachten. Dit zou dus betekenen dat mijn toestel aan iemand anders is uitgeleverd. Het lijkt me ook vrij stug dat de bezorgdienst AMP meer dan 5 dagen nodig heeft om een toestel op te halen… Graag contact met een medewerker die dit voor mij goed kan uitzoeken via de chat. Medewerker via de telefoon verklaarde net dat zij het sms’je niet konden terugvinden (wat misschien wel logisch is omdat die verstuurd is vanuit de winkel). Echter heb ik dat sms’je nog samen met andere berichten die daarna verstuurd werden. Alvast dank

icon

Beste antwoord door David 23 december 2020, 12:01

Hoi @casper2408,

Ik zie terug dat mijn collega je via Facebook heeft geholpen met jouw vragen en dat het nu afwachten is tot er contact met je wordt opgenomen over jouw order. We hebben hier ook een algemeen topic over waar de levertijden staan. Als er een update is dan delen we die ook daar, dus daar vind je de meest actuele informatie.

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @casper2408,

Ik zie terug dat mijn collega je via Facebook heeft geholpen met jouw vragen en dat het nu afwachten is tot er contact met je wordt opgenomen over jouw order. We hebben hier ook een algemeen topic over waar de levertijden staan. Als er een update is dan delen we die ook daar, dus daar vind je de meest actuele informatie.

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.