Beantwoord

Bij einde gesprek melding gesprek mislukt

• 24 juli 2017
  • 9 reacties
  • 2681 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
Sinds enige tijd krijg ik op mijn iPhone 6 vaak de melding gesprek mislukt als de andere kant het gesprek heeft beëindigd (ook T-Mobile klant)
Er is verder niets aan de hand maar vervelend is het wel. De telefoon is al een keer gereset maar dat heeft niet geholpen.

Is er iemand die weet hoe je dit probleem kan oplossen ?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 12 januari 2018, 15:14

Ben blij te melden dat dit probleem niet meer voor komt.
De oorzaak en oplossing kan ik echter niet achterhalen. maar dat is voor mij geen probleem 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +9
Hoi Hidden.nld,

Dit is een algemeen probleem met iPhones.
Ikzelf heb het ook vaker maak nog niet ontdekt wanneer het wel en niet gebeurt. Ik ben er zelf ook niet druk mee bezig met onderzoeken waardoor het komt. Dit omdat het een melding is en geen overlast veroorzaakt.
Reputatie 7
Badge +10
ik bel in de auto met headset. als ik deze mrlding krijg dan blijft deze staan en gaat dus niet terug naar me navigatie. het zorgt bij mij dus wel voor overlast.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hidden.nld,

Ik heb lang gezocht maar ik kan ook geen oplossing vinden. Wellicht dat andere klanten nog tips hebben? Je zou ook langs een Apple store kunnen gaan of contact opnemen met Apple support en kijken of zij nog tips hebben.

Houd je ons op de hoogte?
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb nog wel wat gevonden op internet. Het is natuurlijk het proberen waard.
Je zou deze tips kunnen volgen om te kijken of het iets oplost. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb ze bijna allemaal gehad.
Zal even kijken hoe het gaat met de simkaart optie.
De IOS Update optie wacht ik ook nog even mee gezien de problemen 🙂
Reputatie 7
Badge +10
ok alles wel geprobeerd onderhand. simkaart er uit schoonmaken en er weer in.
laatste versie van IOS er op maar niets mag helpen.

Niemand die de gouden tip heeft hier ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hidden.nld,

Ervaar je dit probleem ook met een 3G verbinding? Heb je het toestel al teruggezet naar fabrieksinstellingen? Mocht je dat nog willen doen zorg er dan voor dat je een back-up maakt van de gegevens zodat ze niet verloren gaan.
Reputatie 7
Badge +10
Ben blij te melden dat dit probleem niet meer voor komt.
De oorzaak en oplossing kan ik echter niet achterhalen. maar dat is voor mij geen probleem 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Het belangrijkste is in ieder geval dat het opgelost is! 🙂

Reageer