Buiten- & Binnenland

• 26 juli 2011
  • 3 reacties
  • 305 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
Ik had een extra Internet en Mail BUITENLANDabonnementje voor 7 dagen. Deze loopt nog, maar ik ben eerder terug in Nl.
Vanaf de grens - gisteren van Duitsland naar Nl - krijg ik geen mails meer binnen en kan ik ook mijn twitteraccount op iPhone niet meet volgen.

Wat moet ik doen om Instellingen op T-mobile & Iphone terug te zetten naar Nl. (dus ontwijken/stopzetten kleine buitenlandabonnementje).
Groet.
Kemper

3 reacties

Reputatie 6
@4You
De internetpas loopt vanzelf af en is niet uit te zetten. Heb je je toestel al een keer uit en aan gezet? Daarnaast kun je nog proberen om de netwerkinstellingen te herstellen. Dit kun je doen via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Laat je me weten of dit het probleem heeft verholpen?

Daarnaast wil ik je adviseren om de nieuwste softwareupdate te installeren via iTunes. Dit is versie 4.3.5.
Reputatie 2
Raymond,

Dank voor uw reactie.
Inmiddels heb ik uitgevonden dat een Iphone terugkomt in het basisabonnement door het uit- en weer aan te zetten. Na opnieuw opstarten kwam ik automatisch weer in mijn T-mobilebasisinstellingen NL alsmede mijn Apps als twitter en e-mail.

Dus er is wel een oplossing. ...en ook heel belangrijk voor gebruikers ingeval van spoedzaken in het binnenland zoals bellen bij ziekte / sterfgevallen etcetera.

Mijn idee: plaats deze oplossing in het basisscherm van T-mobilewebsite.

Hartelijke groet, Mevr. Ellie Kemper
Reputatie 2
Reactie 2

Maar toen ik I-tunes daarnet vervolgens I-tunes wilde updaten blokkeerde het hele toestel. Ik zie nu alleen een zwart scherm , het apple-icoontje en een balkje.

Ik krijg het toestel ook niet meer uitgezet. Ik raadpleeg even in de Winkel Zwolle.

Reageer