Beantwoord

Buitenlands nummer te zien bij oproepen

• 14 november 2018
  • 2 reacties
  • 1346 Bekeken

Sinds de vakantie zie ik een buitenlans nr als ik bel of gebeld word dit is een turks tel nr waar van ik de sim kaart in de tel van mijn zoon had gedaan die telefoon van hem is gekoppeld aan mijn telefoon maar inmiddels gebruikt hij zijn Nederlandse sim kaart , ik heb bijde telefoons al helemaal uit gezet maar dat heeft niets geholpen, wie heeft hier een oplossing voor ?
icon

Beste antwoord door neclacinar 14 november 2018, 16:48

hallo David
het probleem met mijn telefoon is net een uurtje geleden opgelost ,een kennis heeft alle keren dat ik met die buitelandse nr gebeld ben gewist ook die van de telefoon van mijn zoon waar dus die sim kaart heeft gezeten , na heel lang prigilen gelukt . Echt heel raar dat er een melding komt van een nr waar de sim kaart niet eens in een tel zit maar hij zei dat het waarschijnlijk is blijven gangen of niet goed is afgesloten
(de telefoon die mijn zoon gebruikt is ooit van mij geweest en die is op een of andere manier aan elkaar gekoppeld) dank voor je reactie
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Neclacinar,

Een vrij ingewikkeld verhaal, zo te lezen! Het is mij ook nog niet helemaal duidelijk wat er nou precies aan de hand is en waar het probleem zit. Ik zal dus vooral flink wat vragen stellen om meer duidelijkheid en informatie te krijgen.

Heb jij in jouw eigen telefoon wel de Nederlandse simkaart die van jezelf is? Dit is met het telefoonnummer dat eindigt op -803 en het simkaartnummer eindigt op -911, klopt dit met de simkaart die jij in jouw telefoon hebt zitten? Uit welk land komt het telefoonnummer en heeft iemand die simkaart uit dat land gebruikt en misschien nu nog in een telefoon zitten? Als je belt krijgt een ander dus een buitenlands nummer te zien, maar bedoel je dan ook dat hetzelfde nummer in beeld komt wanneer jij gebeld wordt? Als je dan opneemt, wie krijg je dan aan de lijn?

Wat bedoel je precies met 'die telefoon van hem is gekoppeld aan mijn telefoon'? Heeft een van de twee telefoons een doorschakeling ingesteld, waardoor het nummer wordt doorgeschakeld? Kun je dan eens de code ##002# intoetsen via de belfunctie en dan deze code bellen? Dit wist in één keer alle doorschakelingen die mogelijk actief stonden.

Een hoop vragen, maar hopelijk krijgen we daar het probleem duidelijk mee! We zien jouw reactie graag tegemoet!
hallo David
het probleem met mijn telefoon is net een uurtje geleden opgelost ,een kennis heeft alle keren dat ik met die buitelandse nr gebeld ben gewist ook die van de telefoon van mijn zoon waar dus die sim kaart heeft gezeten , na heel lang prigilen gelukt . Echt heel raar dat er een melding komt van een nr waar de sim kaart niet eens in een tel zit maar hij zei dat het waarschijnlijk is blijven gangen of niet goed is afgesloten
(de telefoon die mijn zoon gebruikt is ooit van mij geweest en die is op een of andere manier aan elkaar gekoppeld) dank voor je reactie

Reageer