Beantwoord

Camera iPhone 7 Plus

• 19 november 2016
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Kan ik de aanduiding 1x zoom uit mijn beeldscherm verwijderen?
icon

Beste antwoord door Sam- 21 november 2016, 11:16

Hoi Peet,

Wat gaaf dat je de iPhone 7 Plus hebt! Hoe bevalt deze?

De 1x zoom kan niet uit het scherm verwijderd worden. Heb je hier last van? De 1x knop in je beeldscherm kan gebruikt worden om de tweede camera aan de achterkant van je toestel in te schakelen. Je kan namelijk voor het eerst bij een iPhone optisch inzoomen in plaats van alleen digitaal. Zo verlies je geen kwaliteit wanneer je inzoomt. Heb je deze functie al een keer goed uitgeprobeerd?

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Peet,

Ik zal je instagram dit weekend in de gaten houden! Enjoy your instawalk! 😃
Mijn Instagram account = peet51. (#instawalk010)
Leuk, doe ik
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peet,

Wat cool dat je meedoet aan een Instawalk! Ik ben zelf een fanatieke instagrammer dus lijkt me echt leuk om mee te doen. Kun je na dit weekend misschien een paar vette foto's met ons delen? Ik ben zelf fan van de Mayfair filter! 😛
Hallo Issam, dank voor je reactie! Ik ga komend weekend tijdens een Instawalk010 de camera uitproberen!!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peet,

Wat gaaf dat je de iPhone 7 Plus hebt! Hoe bevalt deze?

De 1x zoom kan niet uit het scherm verwijderd worden. Heb je hier last van? De 1x knop in je beeldscherm kan gebruikt worden om de tweede camera aan de achterkant van je toestel in te schakelen. Je kan namelijk voor het eerst bij een iPhone optisch inzoomen in plaats van alleen digitaal. Zo verlies je geen kwaliteit wanneer je inzoomt. Heb je deze functie al een keer goed uitgeprobeerd?

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂

Reageer