Beantwoord

Conference call iPhone 6s

• 19 september 2017
  • 3 reacties
  • 4896 Bekeken

Ik moet een eenmalig een conference call organiseren en wil dit doen met mijn Iphone 6S (optie om tijdens het bellen andere deelnemers toe te voegen). Volgens Apple kan je tot 6 mensen in zo'n call toevoegen, een collega met een Iphone 6s is dit vorige week echter niet gelukt (bij het toevoegen van de derde deelnemer werd er één uitgegooid). Ik heb gelezen dat het ook te maken kan hebben met je provider hoeveel mensen je aan een call kan toevoegen.

Wie weet hoeveel mensen je met een Iphone 6 en een T-mobile-abonnement (Stel samen en bij) aan een call kan toevoegen?
icon

Beste antwoord door David 20 september 2017, 10:47

Hoi Bbob,

Het maximum aantal voor een conference call met iPhone is 5 deelnemers aan het gesprek. Dit heeft verder niets te maken met de provider die of het abonnement dat je hebt. Je vindt op deze pagina instructies om mensen toe te voegen aan een conference call. Misschien is het handig om voor het daadwerkelijke gesprek even te testen, met een aantal vrienden, collega's of familieleden. Op die manier maak je jezelf in ieder geval even bekend met de werkwijze en weet je gelijk of het allemaal goed verloopt!

Laat je weten of het allemaal duidelijk en gelukt is? Bij vragen weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bbob,

Het maximum aantal voor een conference call met iPhone is 5 deelnemers aan het gesprek. Dit heeft verder niets te maken met de provider die of het abonnement dat je hebt. Je vindt op deze pagina instructies om mensen toe te voegen aan een conference call. Misschien is het handig om voor het daadwerkelijke gesprek even te testen, met een aantal vrienden, collega's of familieleden. Op die manier maak je jezelf in ieder geval even bekend met de werkwijze en weet je gelijk of het allemaal goed verloopt!

Laat je weten of het allemaal duidelijk en gelukt is? Bij vragen weet je ons te vinden!
Hoi David,

Dank voor je reactie, het is gelukt!
Reputatie 7
Badge +20
Super, mooi dat het gelukt is! 🙂

Reageer