Beantwoord

Contactpersonen op 2 iphone's niet meer synchroniseren

• 5 september 2020
  • 2 reacties
  • 432 Bekeken

Reputatie 1

Beste forumleden,

1,5 jaar geleden heb ik mijn contract bij T-Mobile verlengd en ben ik met mijn abonnement over gegaan van een Iphone 7 naar de Iphone XR. Mijn abonnement loopt dus op de Iphone XR.

Ik heb voor andere werkzaamheden mjn Iphone 7 gehouden en hier heb ik later een prepaid simkaart van T-Mobile ingedaan. Ik heb speciaal voor deze prepaid simkaart in mijn oude toestel een aparte Apple ID aangemaakt.

Nu lijkt het alsof op een of andere manier de contacten op beide Iphones toch gesynchoniseerd worden. Ik heb net bijv een contact aangemaakt op mijn nieuwe Iphone en ik zie dit nieuwe contact ook terug in mijn oude Iphone. Hetzelfde geldt met verwijderen. Als ik op mijn nieuwe Iphone een nummer verwijder, wordt deze ook uit mijn oude Iphone verwijderd.

Ik heb behalve het gebruiken van 2 apple ID's ook bij de Icloud schermen de schuifknop bij Contacten uitgezet. Maar toch blijken de contacten op 2 toestellen samen te hangen.

Wie weet hoe ik dit kan stoppen ?

Bedankt !

icon

Beste antwoord door BartRotterdam 6 september 2020, 13:58

Als je op beide toestellen bijvoorbeeld Gmail of Outlook.com als e-mail hebt, dan kan het zijn dat de contactpersonen met Gmail of Outlook.com worden gesynchroniseerd en wijzigingen zo ook op het andere toestel worden verwerkt.

Bedankt voor je reactie. Ik ben verder gaan zoeken naar aanleiding van je opmerking en heb bij mijn Outlookinstellingen op 1 telefoon de contacten uitgezet van dit account. Hiermee is het probleem verholpen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Als je op beide toestellen bijvoorbeeld Gmail of Outlook.com als e-mail hebt, dan kan het zijn dat de contactpersonen met Gmail of Outlook.com worden gesynchroniseerd en wijzigingen zo ook op het andere toestel worden verwerkt.

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie. Ik ben verder gaan zoeken naar aanleiding van je opmerking en heb bij mijn Outlookinstellingen op 1 telefoon de contacten uitgezet van dit account. Hiermee is het probleem verholpen.

Reageer