Vraag

Crash iPhone 6s plus

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoi, ik bezit sinds 14-10 een iPhone 6s plus. Mooi ding en alles werkte prima... tot een volledige crash vanmiddag. Krijg hem niet meer aan de praat. Wat kan hier loos zijn?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Dat klinkt natuurlijk niet goed! had het toestel wel al de nieuwste iOS versie? Wil je onderstaande eens uitvoeren om te kijken of dat wel werkt?

Houd gelijktijdig de aan/uitknop en de homeknop een paar seconden ingedrukt. Na ongeveer 10 seconden start de iPhone vanzelf opnieuw en krijg je een wit Apple-logo te zien.
Dit is inderdaad heel erg vervelend, maar zoals ik al zie heeft @Dave670 je al aardig op weggeholpen om je iPhone te fixen 😉

Succes! Laat je het ons even weten of het wel of niet gelukt is?
Ja, iOS versie 902. Met jouw tip weer opgestart, thanks. Ik heb dit nooit meegemaakt met mijn oude 4s. Is dit een bug van de 6s?
Reputatie 5
Badge +9
Ja, iOS versie 902. Met jouw tip weer opgestart, thanks. Ik heb dit nooit meegemaakt met mijn oude 4s. Is dit een bug van de 6s?
Hoi Wimmes,

Zulke dingen kunnen om meerdere redenen gebeuren.
je iOS kan bijvoorbeeld nog een bugje bevatten of het kan aan een specifieke applicatie liggen.

Kijk eens bij Instellingen > Privacy > Diagnose & Gebruik > Diagnose & Gebruik

Hierin vindt je alle crashrapporten van je iPhone, deze staat op alfabet gesorteerd. Hier kun je meteen zien welke app's vaak crashen, meestal staat dit ervoor (bijvoorbeeld: Skype_2015-10-11_iPhone_van_...)
Is er bij jou een applicatie die erg vaak crashed?

Er zijn ook diagnose en log-sessions, core-timers en dergelijke, deze kun je grotendeels overslaan 😉
Ik zie geen gecrashte apps. Wel aantal core-timers. De code "JetSamEvent ... .ips" zie ik een paar keer terug.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wimmes,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed om te lezen dat de tip van Dave heeft geholpen! :)

Veel plezier verder met je iPhone 6S Plus!

Reageer