Beantwoord

Dagelijks melding 'geen service'

• 3 januari 2017
  • 8 reacties
  • 279 Bekeken

Ik krijg steeds vaker melding "geen service". Opnieuw aanzetten helpt maar probleem blijft optreden. Het wordt alleen maar erger. Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Thalina 3 januari 2017, 11:54

Hoi Geuze103,

Ai, dat is inderdaad niet handig! Welke telefoon heb je? Heb je dit overal of op één locatie? Kun je eens handmatig ons netwerk selecteren om verbinding mee te maken? En kun je eens jouw simkaart in een ander toestel proberen, krijg je de melding dan ook nog? En als je een andere simkaart in jouw toestel probeert? Op die manier kunnen we kijken of het te maken heeft met jouw simkaart of toestel.

Met bovenstaande vragen probeer ik te achterhalen waar het probleem precies ligt. Ik zie je reactie graag tegemoet, dan kunnen we kijken naar een oplossing!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Geuze103,

Ai, dat is inderdaad niet handig! Welke telefoon heb je? Heb je dit overal of op één locatie? Kun je eens handmatig ons netwerk selecteren om verbinding mee te maken? En kun je eens jouw simkaart in een ander toestel proberen, krijg je de melding dan ook nog? En als je een andere simkaart in jouw toestel probeert? Op die manier kunnen we kijken of het te maken heeft met jouw simkaart of toestel.

Met bovenstaande vragen probeer ik te achterhalen waar het probleem precies ligt. Ik zie je reactie graag tegemoet, dan kunnen we kijken naar een oplossing!
Dank je. Het betreft niet 1 locatie. Met je tips ga ik aan de slag.
Ik heb trouwens een iPhone 5C
Reputatie 6
Badge +17
Hoi geuze103,

Ik ben benieuwd naar de uitkomst! Houd je ons op de hoogte?
Doe ik. Zal effe duren.
Sinds ik de simkaart er uit heb gehaald en opnieuw ingedaan heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Bedankt voor de hulp! Gr Mascha
Reputatie 3
Dat is mooi om te horen Mascha! Fijn dat het opgelost is!
Reputatie 6
Badge +15
Super om te horen dat de tips van Thalina geholpen hebben Mascha! Als we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden! 😃

Reageer