Beantwoord

Deezer muziek slaat over als ik onderweg ben (auto)

• 17 mei 2019
  • 3 reacties
  • 790 Bekeken

Ik heb een deezer vast abonnement.
Als ik in de auto naar muziek in deezer luister, slaan regelmatig de liedjes over.
Ik las al al ergens dat dit aan het kabeltje kan liggen, maar het een nieuw kabeltje.
ik heb dit deezer abonnement bewust genomen voor muziek onderweg.

nu heb ik niet veel aan.

wat is de oplossing?

Alvast bedankt voor uw reactie

Met vriendelijk groet,

dmvaneijk
icon

Beste antwoord door Hajar 18 mei 2019, 13:26

Hi dmvaneijk,

Ik gebruik zelf ook Deezer in de auto en heb tot nu toe geen problemen ervaren. Ervaar je dit alleen in de auto of ook als je Deezer zonder auxkabel gebruikt? Kun je ook een andere audio zoals bijvoorbeeld een Youtube video afspelen en controleren of het geluid afslaat? Heb je de mogelijkheid om een ander kabeltje gebruiken? Dan kan je testen of het aan die ene kabel ligt.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi dmvaneijk,

Ik gebruik zelf ook Deezer in de auto en heb tot nu toe geen problemen ervaren. Ervaar je dit alleen in de auto of ook als je Deezer zonder auxkabel gebruikt? Kun je ook een andere audio zoals bijvoorbeeld een Youtube video afspelen en controleren of het geluid afslaat? Heb je de mogelijkheid om een ander kabeltje gebruiken? Dan kan je testen of het aan die ene kabel ligt.

Ik hoor graag van je!
Goedemiddag Hajar,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik gebruik alleen een lightningkabel in de auto.
Ik heb een iPhone 7.
Gebruik overigens CarPlay waarbij dit probleem ligt.

Wel heb ik een auxkabel in mijn bezit. Nog niet uitgeprobeerd maar ga ik snel doen.
jij gebruikt voor in de auto dus een een auxkabel en geen lightning kabel?

Thuis heb ik geen problemen hiermee. Het is alleen in de auto :-(

Ik heb meerdere Apple lightning kabels gebruikt in de auto, maar hetzelfde probleem.

Wel zal ik ook YouTube nog even uitproberen.

Bedankt voor de tips

Groet

dmvaneijk
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik gebruik zelf een aux kabel.Ik ben benieuwd of het lukt met deze tips! Ik wens je een mooi weekend toe!

Reageer