Beantwoord

Defect bij nieuw toestel

• 25 juni 2016
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Nieuw abonnement afgesloten I.c.m een iPhone SE bij T-mobile. Zou 20mei jl. binnenkomen maar ik kreeg hem uiteindelijk 1juni pas. Yeah! Aangesloten op de netspanning en kreeg na de 2x opladen een foutmelding (deze kabel of accessoires is mogelijk niet gecertificeerd of werkt mogelijk niet goed op deze iPhone) nadat ik de connector uit de iPhone haal
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 25 juni 2016, 12:55

Ok, welkom op het forum waar klanten elkaar proberen te helpen.

Dus als eerste, dit is niet de T-Mobile klantenservice....

Dan, ik neem aan dat je begrijpt dat Apple's eigen beveiliging die een probleem detecteert met de kabel (wat ze doen om jou de dure Apple kabels te laten kopen onder het argument "maar dan weet je zeker dat ze goed zijn") echt helemaal niets met T-Mobile heeft te maken.

T-Mobile maakt de telefoon niet, T-Mobile maakt de kabel niet en ze leveren je puur de spullen als een tussenhandelaar op dit onderdeel. T-Mobile is je abonnement en je netwerk, alles daarna (in jouw geval Apple) is slechts een winkel situatie. Net zoals de Media Markt, BCC, BelSimpel etc.

Nu, kan het zijn dat de kabel niet goed er in zat en daarom een foutmelding gaf? Is het de originele kabel?

Het voordeel van Apple is dat je bij Apple zelf direct kan langslopen om het probleem voor te leggen. Als de kabel niet goed is, dan kunnen ze direct een nieuwe geven (neem even aankopbon/afleverbewijs mee). Het gebeurd zelden (lang leve vooruitgang), maar het kan natuurlijk dat de kabel gewoon 'pech' heeft gehad en niet goed gemaakt is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Mjkleintjens,

Ik snap dat je flink baalt van deze situatie. Fijn om te zien dat Poco-Loco je al van een reactie heeft voorzien.

Je hebt ondertussen ook contact gehad met een aantal van mijn collega's en er is een oplossing gevonden voor je. :)

Wil je het laten weten als we verder nog iets voor je kunnen doen? We helpen je hier graag.
Ok, welkom op het forum waar klanten elkaar proberen te helpen.

Dus als eerste, dit is niet de T-Mobile klantenservice....

Dan, ik neem aan dat je begrijpt dat Apple's eigen beveiliging die een probleem detecteert met de kabel (wat ze doen om jou de dure Apple kabels te laten kopen onder het argument "maar dan weet je zeker dat ze goed zijn") echt helemaal niets met T-Mobile heeft te maken.

T-Mobile maakt de telefoon niet, T-Mobile maakt de kabel niet en ze leveren je puur de spullen als een tussenhandelaar op dit onderdeel. T-Mobile is je abonnement en je netwerk, alles daarna (in jouw geval Apple) is slechts een winkel situatie. Net zoals de Media Markt, BCC, BelSimpel etc.

Nu, kan het zijn dat de kabel niet goed er in zat en daarom een foutmelding gaf? Is het de originele kabel?

Het voordeel van Apple is dat je bij Apple zelf direct kan langslopen om het probleem voor te leggen. Als de kabel niet goed is, dan kunnen ze direct een nieuwe geven (neem even aankopbon/afleverbewijs mee). Het gebeurd zelden (lang leve vooruitgang), maar het kan natuurlijk dat de kabel gewoon 'pech' heeft gehad en niet goed gemaakt is.

Reageer